Max Factor Colour Elixir - Enchanting Coral


Nem vagyok egy nagy szájfényes, a rúzsokat sokkal inkább kedvelem a magas pigmentáltságuk, változatos finish-ük és kevésbé ragadós állaguk miatt, de egy-egy szájfény néha elnyeri a tetszésemet. A Max Factor Color Elixir szájfénye is a kedvelt darabok közé tartozik, részben nosztalgikus ok miatt: még jó pár éve, amikor a sminkelést kezdtem, volt egy Max Factor szájfényem, máig emlékszem, hogy Peach Glow volt az árnyalat neve (kép itt, hátha ti is emlékeztek rá), és a legtökéletesebb szín volt, amit valaha láttam na meg az édeskés illata is mennyei volt. Ezt a szájfényt már sajnos jó pár éve kivonták, de az illata - és ha jól emlékszem az állaga is - most visszaköszön a Color Elixir szájfényeknél, úgyhogy nálam már emiatt is jól indult ez a termék.

De a pigmentáltsága is kiemelkedő egy szájfényhez képest, már-már megközelíti a MAC jól pigmentált szájfényeit, és az állaga is inkább hasonlít egy ajakbalzsaméra, mint egy ragadós szájfényre. A színe pedig telitalálat nyárra, én már próbáltam rúzs fölé is, és úgy is szuper volt, kicsit nyáriasabbá tette a nude rúzsaimat. :)

Ha jól láttam a dm-ben, 8 árnyalatban kapható, és vannak sötétebb - piros és bordó - színek is, amik szintén hasonlóan jól pigmentáltak, úgyhogy őszre szerintem be fogok szerezni azokból is. 







Ti próbáltátok már ezt a szájfényt? Emlékeztek a régi Max Factor szájfényekre?


6 megjegyzés:

  1. Egy időben próbálkoztam szájfényekkel, de nagyon nem tudtam megszeretni őket. Zavart, hogy a számon van, meg állandóan beleragadt a hajam..Egyébként ennek szép színe van, rúzsban nagyon szép lenne.

    ReplyDelete
    Replies
    1. igen, én is ezért nem szeretem őket általában, de ez nem olyan ragadós:)

      Delete
  2. Nagyon szép színe van tényleg! :) Amúgy mennyire tartós?

    ReplyDelete
    Replies
    1. hát, mint egy átlagos szájfény, első evésig tart kb.:)

      Delete
  3. Milyen szép, nyárias színe van! :)

    ReplyDelete