Kedvencek mostanában



Jó ideje nem volt kedvences bejegyzés a blogon, ennek az az oka, hogy az utóbbi hónapokban nem váltogattam olyan gyakran a sminktermékeket, volt egy jól bevált reggeli rutinom, ahol általában csak a rúzst cseréltem fel napról napra. Viszont most így június elején azt vettem észre, hogy ezek a termékek már nem ugyanazok mint 1-2 hónappal ezelőtt, fokozatosan lecserélődtek. Nem mindegyik lesz állandó lakó a neszeszeremben, de most jól esett velük kísérletezgetni.


A Too Faced Sweet Peach palettájára nagyon régóta vágytam és még télen volt egy szuper akció a weboldalukon, ahol kb. 35$ért lehetett megvenni, így gyorsan meg is rendeltük Kittivel egy kint az USA-ban élő barátnőjéhez. Ő viszont csak április végén jött haza, így hónapokat kellett rá várnunk, de én nem bántam, szerintem ez tipikusan tavaszi-nyári paletta, a barackszínek nekem nem illenek a hidegebb hónapokba. Ez az első Too Faced szemhéjpúderpalettám, a csokipalettákat próbálgattam már párszor amikor külföldön jártam, de soha nem nyűgözött le a pigmentáltságuk, viszont a Nikkie Tutorials kollaborációban született palettát imádom, úgyhogy picit félve kezdtem használni, nem tudtam, hogy ennek a minősége melyikre fog hasonlítani. Szerencsére nem kellett benne csalódnom, nagyon-nagyon jól pigmentáltak a színek, nem darabosak, nem potyog belőlük a csillám és könnyű összedolgozni a színeket. Sok natúr szín is került a palettába, ami szerintem már senkinek nem hiányzik a készletéből, viszont a fényes barackszínek, a meleg tónusú matt barnák és a csodaszép metál zöld szín miatt szerintem érdemes beszerezni. Ja, és azt mondtam, hogy isteni barack illata van?


Ha már a barackszíneknél tartunk, akkor jöjjön az avon Mark pirosítója Cheeky Melba árnyalatban: gyönyörű korallos barackszín arany fénnyel, amolyan Nars Orgasm csak egy picit sötétebb verzióban.. Nagyon jópofa lett ezeknek a mark pirosítóknak a csomagolása, nagyon bejön ez a fekete-fehér kompakt. A pirosító minősége is szuper, nagyon jól pigmentált (óvatosan is kell vele bánni, hogy ne legyen túl sok), könnyen eloszlatható és tartós, ráadásul az ára is szuper. Megéri kipróbálni!



Már egy ideje próbálgatok néhány Douglas sminkterméket (bejegyzés hamarosan), amik közül ez a highlighter stick lett a kedvencem Pearl árnyalatban. Gyönyörű világos pezsgőszíne van, brutál pigmentált és egy álom vele dolgozni: ujjal felütögetve pillanatok alatt ragyogó fénybe vonja az arcot, abszolút csillámmentes és nem csak az arccsonton, de az orrnyergen illetve a kupidóívben is gyönyörűen mutat. A L'oreal Infallible Total Cover alapozóról már írtam nektek, azóta is imádom, amikor kicsit problémásabb a bőröm és több mindent kell elfedni rajta, mindig őt veszem elő.


A Bronx Colors szemhéjpúderei fantasztikusak, mindig újabb színeket fedezek fel - most éppen ez a kis négyes a kedvencem. A matt bőrszínt a szélek eldolgozására, az aranyfényű fényes fehéret a belső szemzugba (vagy éppen a mozgó szemhéjra, épp mihez van kedvem), az égetett formulájú fényes bézst pedig a mozgó szemhéjra szoktam felvinni. A quatro legkülönlegesebb darabja mégis az utolsó szín, egy rózsás fényű piros duochrome árnyalat. Bevallom, korábban nem nagyon tudtam volna elképzelni, hogy piros szemhéjpúderrel sminkeljek, de ez a szín valami fantasztikus! Persze nem egy hétköznapi, natúr smink részeként, de egy-egy különlegesebb alkalomra nagyon-nagyon jól mutat.


0 megjegyzés:

Post a Comment