Olcsó, de jó ecsetek?

Nemrég megkeresett a ToSave webshop, hogy próbáljak ki néhány terméket a kínálatukból és ha tetszik, mutassam be nektek is. Első körben két ecsetszettre és egy pénztárcára esett a választásom, ebből nektek szerintem az ecsetek lesznek érdekesebbek - nézzük, hogy milyen minőség társul a mutatós külsőhöz.



Nem ez az első hasonló Zoeva dupe szettem, két hasonlót is rendeltem már Aliexpress-ről és reméltem, hogy ez is hasonló jó minőség lesz. Szerencsére így lett, szuper ecseteket kapunk potom pénzért, bár egy picit jobban műanyag érzetűek a sörték mint a másik két szettem esetében. Viszont pont emiatt szuperül működnek a krémes dolgokkal (Colourpop szemfestékek, rátok gondolok). Ebben a szettben főleg szemsminkhez való ecseteket kaptak helyet, legalábbis én ahhoz tudom őket legjobban használni.




Ennél a szettnél egyértelműen a kinézetük fogott meg, gyönyörű ez a rose gold szín és a nyelek kialakítása is. Itt már arcra való ecsetek is helyet kaptak a szettben, egy alapozó-, egy púder- és egy kontúr/pirosítóecsetet is találunk benne, a 4 kisfejű, szemsminkhez való ecset mellett. Ezek is szintetikus szálakból készültek, egy picit talán puhábbak és tömöttebbek a szálaik a másik szettnél, és az arcra való ecsetek is egész használhatóak. Nem azt mondom, hogy sosem volt ennél jobb ecsetszettem, mert ez persze nem igaz, de egyáltalán nem használhatatlan darabok és persze az is sokat nyom a latban, hogy nagyon szépen mutatnak az asztalon. :)


Womens Leather Purse


Már nagyon kellett egy új pénztárca, de itthon nem találtam olyan egyszerű kinézetű darabot, amiben elég zseb volt a millió kártyámnak és árban is elfogadható lett volna. Ez a kis fekete tárca a képek alapján nagyon megtetszett, de tudom, hogy ilyen kínai webshop-oknál sokszor más márkák fotóját használják, de úgy voltam vele, hogy nézzük meg. Eddig nagyon bevált, mindenem elfér benne és a minősége sem rosszabb mint az itthon kapható fast-fashion márkák darabjainál, egyedül az arany címke nem tetszik rajta, anélkül jobb lenne.

A webshop-ról
Az árak hasonlóak, mint az eBay vagy Aliexpress esetében, a szállítási idő talán kicsit gyorsabb volt. Bombabiztosan be volt csomagolva minden, úgyhogy én azt mondom, ha itt találjátok meg legjobb áron a kinézett a termékeket, akkor rendeljetek tőlük nyugodtan. PayPal-t is elfogadnak, úgyhogy sok kockázat nincs a dologban.

BeautyIn Hair

0 megjegyzés:

Post a Comment