Colourpop Ultra Blotted Lips

Nemrég új formulával jelentkezett a Colourpop: az Ultra Blotted Lip-ek tulajdonképpen az Ultra Matte folyékony rúzsok picit könnyebb változatai, amik csak közepes fedést nyújtanak, cserébe viszont könnyedebb, kevésbé szárító érzés viselni őket.


Eddig összesen 8 árnyalat jelent meg, én ebből négyet szereztem be az ingyenes szállítási akció során: 

Zuma - rózsás mályvaszín 
Doozy - meleg árnyalatú rózsaszín
Bit-o-Sunny - fukszia
Out-of-Beach - élénk korall

A formulájuk nagyon hasonló a klasszikus folyékony rúzsokéhoz: vizes állagú, de kb. fél perc alatt teljesen mattra szárad és utána már nem moccan. Az élénkebb árnyalatokat nehezebb egyenletesen felvinni, több rétegben már foltosak. Én úgy szoktam felvinni őket, hogy először kifestem az alsó ajkam, majd ha kész akkor jöhet a felső. Az evést-ivást kevésbé bírják, mint a hagyományos folyékony rúzsok, főleg az ajkak közepénél kopnak meg és ha ezt javítani szeretném akkor a második réteget szinte lehetetlen foltmentesen felvinni. Emiatt nem lettek 100%-os kedvencek, pedig a színek és a finish nagyon tetszenek.

Színminták:


Élesben:

Ultra Blotted Lip - #Bit-of-sunny

Az Ultra Blotted Lip-ek $6-ba kerülnek és a Colourpop oldaláról tudjátok megrendelni őket - már amikor éppen készleten vannak.


0 megjegyzés:

Post a Comment