The Body Shop Karácsony


Minden évben nagy izgalom övezi, hogy a The Body Shop milyen karácsonyi illatokkal fog előrukkolni: idén Fahéjas Alma, Vanilla Chai és Havas Erdeigyümölcs illatú termékek várják, hogy hazavigyük őket a fa alá. A csomagolás most is csillagos ötös, elég csak ránézni ezekre a képekre, hogy igazi ünnepi hangulatba kerüljünk:


Nekem a Vanilla Chai és a Fahéjas Alma lettek a kedvenceim, úgyhogy nagyon örültem, amikor megláttam, hogy egy Fahéjas Alma testvaj került a csomagomba. Igazi karácsonyi illata van, a fahéj és az alma mellett narancs, fehér virágok és fehér pézsma is került az illatpiramisba.  A testvaj nagyon sűrű, de mégis krémes állagú, szuperül hidratál ebben a hidegben is, ami nem csoda, hiszen kakaóvaj, sheavaj, szójaolaj, szezámmagolaj, méhviasz és babasszuolaj is megtalálható az összetevők között - mondjuk én akkor is kenegetném magam vele, ha egyáltalán nem hidratálna, annyira imádom az illatát! :) Ha TBS üzlet közelében jártok, mindenképpen ugorjatok be megszaglászni a 3 illatot, mert szerintem isteniek!




Matte lip liquid - #Carnation



Persze nem lehet teljes az ünnep csillogó sminkek nélkül, elég sok új termék került a polcokra: szemhéjpúderpaletták, klasszikus és folyékony matt rúzsok, krémes szemhéjceruzák, hogy csak néhányat említsek. Az új, 12 színben kapható matt foyékony rúzsok bársonyos, matt finish-t, könnyed textúrát és kényelmes viseletet ígérnek a hosszan tartó szín mellett. A csomagolás nagyon letisztult, a tubusok alja a benne rejlő árnyalatot idézi és matt fekete kupakkal záródik. A karcsú applikátorral szépen lehet dolgolzni, ennél a világos színnél nem is kell mellé kontúrceruza, de gyanítom, hogy sötétebb színek esetén nem árt azt is használni mellé. A rúzs textúrája nagyon krémes, szinte habos, mousse-szerű, nem szárad meg teljesen mattra, marad egy pici fénye - hasonló, mint a NYX Soft Matte Lip Cream-ek estében -, emiatt nem is szárít. Engem egyedül az illata zavar egy picit, nagyon erős, virágos-cukorkás, amit felvitel után is érezni. Egyébként a rúzsok 100%-ban vegánok, illetve nem tartalmaznak glutént, sem pedig kármint.

Colour Crush Matt rúzs - #Lime Magenta


Az új Colour Crush rúzsok tartós, matt fedést ígérnek, emellett pedig közösségi kereskedelemből származú marulaolaj tartalmuk miatt nem szárítják az ajkakat. Összesen 7 árnyalatban kapható, én a hot pink Lime Magenta-t próbáltam ki. A Matte Lip Liquid-eknél sokkal mattabb rúzsról van szó, nagyon szépen pigmentált, egy rétegben is teljes fedést nyújt. Azt ajánlom, hogy csak hidratált, leradírozott ajkakra vigyük fel, mert a matt állagából adódóan hajlamos kihangsúlyozni a száraz részeket. Nagyon tartós, ivást és light-os evést is simán kibír, viszont ha egész nap viseltem, akkor engem egy picit száríott, de egyátalán nem vészes.:)

Eye Colour Stick - #Nevada Gold



Imádom az olyan termékeket, amikkel gyors, de mégis látványos sminket készíthetünk pillanatok alatt, a reggeli készülődéskor sokszor használok ilyeneket. A krémes szemhéjceruzák is pont ilyenek, csak 1-2 húzás a szemhéjon, egy picit eldolgozom a széleket és kész is a smink. Nagy lelkesedéssel próbáltam ki ezt a ceruzát is, először primerre vittem fel, de úgy alig fogott. Amikor közvetlenül a szemhéjamra applikálom, akkor már sokkal jobb a helyzet, nagyon szépen csillog. Egy picit mégis áttetsző a fedése, amin javíthatunk ha hasonló színű szemhéjpúdert ütögetünk bele, a tartóssága viszont szuper, még olajos szeméjon is nagyon tartós!

Színminták:

Egyébként a The Body Shop minden megvásárolt ajándékcsomag után 1 négyzetméter esőerdőt állít helyre, úgyhogy ha egyszerre szeretnétek valami jót tenni a környezetért és meglepni valakit egy szuper csomaggal, akkor érdemes náluk intézni a karácsonyi ajándékvásárlást.


0 megjegyzés:

Post a Comment