Őszi Maybelline újdonságok


Biztos sokan értesültetek már róla, hogy egyre több Rossmann-ban bővül 1,5 méteresre a Maybelline állvány (én a Mammut 2-ben már láttam, ha van infotok másik üzletről akkor írjátok meg!). A nagyobb állvány szélesebb termékskálát is jelent, végre nálunk is kapható pl. a teljes Fit Me vonal, a The Rock Nudes paletta vagy a Vivid Matte Liquid folyékony rúzsok. Ha kíváncsiak vagytok, hogy nekem mennyire váltak be az újdonságok akkor olvassatok tovább!

The Rock Nudes paletta


"Rázd fel a hétköznapokat az új Maybelline New York The Rock Nudes palettával. 12 különleges fémes csillogású árnyalat a merész, füstös színektől a hideg tónusú természetesekig, melyek végtelen kombinációjával minden alkalomra könnyedén elkészítheted a tökéletes sminket. A selymes textúrát könnyű eldolgozni, a pigmentált színek pedig sokáig tartanak. Próbáld ki és légy természetesen merész!"

Engem már első látásra megfogott ez a paletta, imádom az olyan gazdag színeket mint az alsó sor 4. óaranya egy pici zöldes beütéssel, a mellette lévő mély padlizsánlila vagy a felette lévő királykék - még akkor is szívesen kísérletezek velük időről időre, ha ezek a színek nem állnak nekem a legjobban. Az élénk színek mellett gyönyörű nude színek is kerültek a palettába a halvány levendulszín (1. sor 3. szín) vagy a matt, hideg tónusú lilás taupe igazi ínyencek a különlegesebb nude színek kedvelőinek. A paletta hozza a megszokott Maybelline minőséget, alappal nagyon szépen ki lehet csalogatni a színeket, bár a legtöbb szín eléggé porol. A világosabb árnyalatok esetében gyengébb a pigmentáció, a színmintákon 3-4x is át kellett mennem, hogy ennyire látszódjanak. Ha csak satírozásra vagy a belső szemzugba használjuk őket, akkor ez nem gond, de a mozgó szemhéjon sajnos már nem annyira látványosak. Egyébként olvastam, hogy már dolgoznak a szemhéjpúderek új formuláján, úgyhogy reméljük a következő palettáknál már kiküszöbölik ezt a poros állagot. :)

Színminták:

1.sor
2.sor
Lash Sensational Luscious szempillaspirál

"Az értékes olajokkal dúsított új formulának köszönhetően a szempillák puhábbaknak és dúsabbnak látszanak a legyezőszerű kefe pedig gyönyörűen íveli és szétválasztja a pillákat. Az eredmény? Hosszú ívelt pillák szempilla-göndörítő nélkül. Az optimális hatásért mozgasd a szempillaspirál keféjét, hogy elérd még a legapróbb pillákat is. A csábító tekintet garantált."

A klasszikus Lash Sensational spirált is nagyon-nagyon szeretem, de azt hiszem most egy még nagyobb kedvencet avathatok a Luscious személyében. Valami fantasztikus ez a spirál, annyira szépen dúsít és ível, nem potyog, nem kopik. A lemosása egy picit nehézkes, de valamit valamiért. :) Az elején egy picit híg volt a festék, de pár használat után normalizálódott a helyzet. 2-3 rétegben szoktam felvinni az igazán drámai hatásért és még így sem csomósodik vagy csinál pókláb hatású pillákat, szóval tényleg szuper. Én már vettem is egy utánpótlást belőle. :)


Vivid Matte folyékony rúzsok #Nude Thrill, #Rebel Red

"A krémes folyékony ajakrúzsban egyesülnek a legújabb New York-i trendek: merész, élénk színek és matt finish. Intenzív fedés már egyetlen rétegben is, így az érzéki ajkak és a kényelmes viselet garantált. Az egyedi applikátornak köszönhetően pedig a felvitele könnyű és precíz. Légy feltűnő és hangsúlyozd ajkaidat élénk árnyalatokkal."


Talán ezeket a folyékony rúzsokat vártam legjobban, de sajnos nem lettek a kedvenceim. A nevükkel ellentétben nem mattok, felvitelkor egyenesen fényesek mint egy ajaklakk és nem is száradnak meg, pár perc elteltével szaténfényű lesz a finishük. A másik amit sajnálok az a nagyon erős illatuk és ízük, emiatt nem is szívesen használom őket. :( Kár értük, mert a színek egyébként csodaszépek, főleg a nude-t imádnám! 


Color Sensational Bold Collection rúzs #Midnight Merlot


A Maybelline matt rúzsai szerintem az egyik legjobbak a hazai drogériákban, korábban itt már írtam 2 másik árnyalatról, most pedig egy igazi sötét, őszi árnyalatot próbáltam ki, a Midnight Merlot-ot. Erre is jellemző a krémes, könnyen sikló formula és a magas pigmentáció, emellett pedig nem szárítja az ajkakat. A Bold kollekcióval összesen 4 őszi szín érkezett, mindegyik csodaszép, érdemes megnézni őket!

MASTER Strobing Stick highlighter



Bár már egyre több por állagú highlighter kapható a drogériás márkáknál, a folyékony, krémes vagy stick formulák elvétve, inkább csak limitált kiadásokban jelennek meg. A MASTER Strobing Stick egy 3 árnyalatban kapható krémes highlighter stift, a képen a 200-as Medium-Nude Glow-t láthatjátok, ami egy nagyon kellemes meleg tónusú arany. Picit féltem, hogy sötét lesz a bőrömhöz, de szerencsére nem így lett. :) Én ujjal szeretem felütögetni a pirosító fölé utolsó lépésként, így nagyon szépen eldolgozható, az intenzitása pedig építhető, de azért nem lesz annyira feltűnő az eredmény akárhány réteget is viszünk fel. Emiatt hétköznapra vagy kezdőknek is szuper választás lehet, nem nagyon lehet elrontani a felvitelt.


Brow Satin szemöldökceruza és -por

  • HATÁROZOTT, TELTEBB SZEMÖLDÖK  
  • PRECÍZ FORMÁZÓ CERUZA
  • PÚDERES TEXTÚRA A FELTÖLTÉSHEZ 
  • KERETEZETT TEKINTET

Amennyire nem hozott először izgalomba ez a termék, annyira megszerettem már az első használat után. Nagyon megkönnyíti a készülődést ez a 2 az 1-ben megoldás és olyan gyönyörű precíz szemöldököt lehet vele rajzolni, hogy öröm nézni. A titka szerintem abban rejlik, hogy maga a ceruza nagyon-nagyon vékony, így könnyen lehet vele finom kis vonalakat rajzolni. Ha ezzel kész vagyunk akkor jöhet a ceruza másik fele, az applikátor és a kupakban található por segítségével könnyen kitölthetjük a hézagos részeket. Utána még szeretem fixálni egy színezett szemöldökzselével és kész is az egész nap helyén maradó tökéletes szemöldök. Imádom, újravevős az tuti!

Színminták:
Strobing Stick, Color Sensational, Vivid Matte Liquid, Brow Satin (ceruza, por)

Color Tattoo Veils

ÁTTETSZŐ GYÖNGYPIGMENTEK METÁL FÉNNYEL A CSILLOGÓ RAGYOGÁSÉRT AKÁR 24 ÓRÁN KERESZTÜL


Egy új Color Tattoo mindig jól jön, akár önmagában, én akár alapként használva nagyon szeretem ezeket a krémes szemfestékeket. A most megjelent 2 új árnyalat a leírás szerint csak áttetsző ragyogást ígér, de az általam próbált Fantasy árnyalat elég szépen pigmentált, már 1 húzással teljes fedést ad. Maga a szín hasonló a nagyon népszerű On & On Bronze-hoz, csak ebben apró ezüst csillámok is találhatóak. Tartósság szempontjából szerintem ezek az újabb színek jobban teljesítenek mint az elsőként kiadott árnyalatok, a Funtasy is majdnem egy egész napot kibírt az olajos szeméjamon.

Végül egy sminkben az újdonságok:


Használt termékek: Color Tattoo #Funtasy, The Rock Nudes paletta, Lash Sensational Luscious spirál, Brow Satin, Color Sensational Bold rúzs #Midnight Merlot.

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett a smink! A szempillaspriált használom, de én sajnos annyira nem szerettem meg. :( A Vivid matte-okról annyi rosszat olvastam, hogy inkább kihagyom. :D Az új Color Tattoo-kat is lecsekkoltam, de nekem nem tetszett az állaguk. Pedig a többit imádom, de ezeknek mintha más lett volna...
    A Fit me termékcsaládot pedig nagyon várom már, szeretném kipróbálni, de egyenlőre még nem találkoztam vele sehol. Ha lesz infód róla, légyszi majd továbbítsd. :)

    ReplyDelete
  2. most joy napokon vettem meg a brow satin-t, de alig találtam jó színt. a dark blond és a medium brown a kezemen szinte megegyezett, a dark brown meg már túl sötét lett volna a mosogatólé színű hajamhoz :D végül a medium brownt hoztam el, és egy próba után jónak bizonyult :) egyelőre tetszik, nagyon jó ez a ceruza+por kialakítás, de 2000 forintot tuti nem fizetnék érte.
    a color sensational matt rúzsokat nagyon ki akarnám próbálni, szupernek tűnnek, de eddig sajnos nem volt hozzájuk szerencsém.
    a vivid matte-ekről én is lemondtam, annyi a rossz vélemény. pedig amúgy a maybelline az egyik kedvenc drogériás sminkmárkám :)
    a smink pedig gyönyörű, mint mindig, nagyon jól állnak rajtad ezek a színek :)

    ReplyDelete