NOTD - #Tweed & #Marmalade


Bár már majdnem egy éve géllakkot viselek a körmeimen, szeretem időről időre pihentetni egy picit, és 1-2 hétig csak sima körömlakkot használni. Ilyenkor általában mindig egy Avon Gel Shine lakkot kenek fel, mert egyszerűen annyira jók ezek a lakkok, hogy nem is szívesen nyúlok más lakkokért (pedig lenne miből válogatni :) ). Most az új őszi színek közül próbáltam ki a sárgabarack dzsem színű Marmalade árnyalatot, ami tökéletes erre az évszakra. A lakk hozza a szokásos Gel Shine minőséget, gyoran szárad, 2 rétegben szépen fed, fényes és egészen tartós is. 


A True Colour lakkokat eddig nem próbáltam, de az új Perfect Reds árnyalatoknak nem tudtam ellenállni. A Tweed árnyalat egy gyönyörű, már-már feketébe hajló sötétbordó. Ennek a lakknak is meg voltam elégedve a minőségével, 2 rétegben szépen fed, gyorsan szárad bár száradás után egy picit kevésbé lesz fényes, mint egy Gel Shine lakk, így rákentem a Gel Shine fedőlakkot. Habár alapvetően nem ezekhez a típusú lakkokhoz való, tökéletesen működtek együtt és nagyon szép fényes lett a végeredmény. Mind a két lakkot nagyon tudom nektek ajánlani, nem tudok bennük hibát találni. A Gel Shine lakkokat ide kattintva, a True Colour Perfect Reds lakkokat pedig ide kattintva éritek el az Avon weboldalán.



0 megjegyzés:

Post a Comment