Lovely K-lips folyékony rúzs és Fabulous Kit paletta


Amikor Instagramon és Facebookon már mutattam nektek, hogy beszereztem kettőt a Lovely új termékei közül, nagyon sokan kértétek, hogy írjak bővebben is róluk. Az utóbbi időben elég sokat használtam őket, úgyhogy a mai bejegyzésben a kialakult véleményemet olvashatjátok.


Kezdjük a K-lips szettel, amit nem titkoltan a Kylie Jenner lip kitek inspiráltak (na jó, szinte egy az egyben lemásolták, még a nevét is). Egy ajakceruza és egy mattra száradó folyékony rúzs található a tetszetős kis dobozban, mindezt pedig 1299 Ft.-ért vesztegetik, Bár a Lovely honlapján 5 színkombinációt találunk, a Rossmannban én csak kettővel találkoztam: a barbierózsaszín Sweety-vel és a Neutral Beauty-val - én ez utóbbit választottam. Egy picit világos nekem a szín, jobban örültem volna, ha mondjuk a piszkosrózsaszín Milky Brown-t hozzák be, de hátha később a többi színt is bevezetik majd. A Lovely folyékony rúzsait nagyon szeretem, úgyhogy reménykedtem, hogy itt sem sokat változtattak a formulán: egy picit mégis, valahogy könnyedebb lett, nagyon kényelmes viselni, nem szárít és szépen fed 1-2 rétegben. Teljesen mattra szárad, de ha hozzáérek a számhoz, akkor azért nyomot hagy és a tartóssága is picit gyengébb mint a többi általam használt folyékony rúzsnál. A ceruza klasszikus, fából készült darab, amit hegyezni kell: krémes, puha, nem törik, tényleg nagyon jó kis darab. Ha találtok olyan színt a kettő közül, amelyik tetszik nektek akkor próbáljátok ki, jó kis termék

A Fabulous Kit szemhéjpúderpaletta egy romantikus, virágos fémdobozban érkezik, a belső kialakítás itt sem saját ötlet: a Too Faced paletták dizájnjával egyezik, a színvilág pedig a Natural Eyes palettáéra hajaz. Ezzel már nem vagyok annyira megelégedve, mint a rúzzsal, a matt színek minősége nagyon jó, viszont a fényesek már hajlamosak porolni és 1-2 szín darabos is sajnos. Akármilyen alapra teszem őket (Too Faced, The Balm, NYX), egyszerűen megfakulnak a színek a nap végére. Kár érte, mert nagyon jó kis alternatívája lehetett volna a Too Faced palettájának, de itt sajnos igaz, hogy olcsó húsnak híg a leve.


Smink a palettával és a rúzzsal:


Színminták:




9 megjegyzés:

  1. Szerintem nagyon jól áll neked ez a világos árnyalat is :) Én is meg szerettem volna venni, viszont eddig még nem jártam olyan Rossmannban vidéken, ahol lehetett volna kapni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Köszönöm! :) biztos feltöltik hamarosan... :)

      Delete
  2. Szuperül áll rajtad ez a rúzs. :) Már hónapok óta vártam, hogy megjelenjenek a K-lipsek, de mire eljutottam a boltba, már ki voltak fosztva a polcok. Meg valójában a Milky Brown árnyalatot szeretném a leginkább, szóval tényleg reménykedem, hogy nálunk is meg fog jelenni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Köszönöm! :) én is a Milky brownt vártam nagyon, de ez se rossz!

      Delete
  3. Nagyon tetszik ez a szín, meg az összes K lips. Hiba járom az összes Rossmant egyikben sem találok. Te melyikben vetted? :)

    ReplyDelete
  4. nagyon szép rajtad a lipkit!! :) :) meggyőztél, én is adok neki egy esélyt :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Köszönöm! <3 remélem neked is be fog válni!:)

      Delete
  5. melyik rossmannban sikerült rábukkannod a k-lips-re? én eddig nem jártam szerencsével, pedig vagy 10-be betértem...

    ReplyDelete
  6. En a Mammut 2ben vettem, de meg 2-3 hete:)

    ReplyDelete