The Balm Bahama Mama bronzer & Put a lid on it szemhéjalap


Már jó pár hónapja rendeltem a bejegyzésben szereplő The Balm termékeket, úgyhogy használom őket elég ideje ahhoz, hogy kialakuljon róluk a véleményem. Az egyik termék nagy kedvencem lett, a másikban viszont sajnos csalódtam - ha kíváncsiak vagytok, hogy melyik vált be és melyik kevésbé akkor olvassatok tovább!


Kezdem a csalódással, essünk túl először a rosszon: a Put a lid on it szemhéjalap bizony nekem nem vált be. Először tetszett, nagyon szépen felerősítette a szemhéjpúderek színét, sokkal élénkebb volt rajta minden árnyalat és egy egész napot kibírt rajtam. Aztán pár hét után valami megváltozott és egyre gyakrabban vettem észre, hogy pár óra után elkezd csíkozódni a festék a szemhéjamon. Nem értem, hogy miért, mert nem változtattam a felvitt mennyiségen, a használt szemhéjpúdereken sem, úgyhogy nem tudom mire vélni. Bár a doboza már nincs meg, nem hiszem, hogy lejárt volna hiszen csak nyár elején rendeltem. Ha esetleg ti is próbáltátok ezt a szemhéjalapot, akkor írjátok meg, hogy mit tapasztaltatok vele.


Most pedig jöjjön egy olyan termék a márkától, ami nagy kedvencemmé nőtte ki magát: a Bahama Mama bronzer. Tudjátok, hogy nagyon világos bőröm van, amihez nehéz olyan bronzosítót találni ami nem túl narancsos - a Bahama Mama-t látatlanban rendeltem meg, de szerencsére tökéletes lett. Hideg tónusú barna, amivel szuperül lehet árnyékolni az arcot anélkül, hogy túl szürkés, piszkos hatású lenne a végeredmény. A púder textúrája nagyon selymes, alig porol, jól lehet vele dolgozni és annyira pigmentált, hogy elég csak egy nagyon picit beleérinteni az ecsetet. A tartósságával is meg vagyok elégedve, reggel felteszem és még este is szinte ugyanolyan intenzitással látszik. A csomagolását pedig imádom, ahogy az összes The Balm termék esetében, nagyon jópofa és mutatós, plusz élményt ad a használathoz. :)


Színminta:


0 megjegyzés:

Post a Comment