Notino újdonságok + Nyereményjáték


Biztos hallottátok már, hogy az Iparfüméria webáruház mostantól Notino néven működik tovább - ennek apropójából érkezett egy kis csomagom tőlük, amit a legnépszerűbb termékeikből válogattak össze. A névváltoztatás alkalmából nektek is felajánlottak egy 6000 Ft.-os vásárlási utalványt - a játék a blog Instagram oldalán zajlik (@glamoureverything). Na de térjünk rá a doboz tartalmára!


A Notino box-ban a legtöbb termék utazó-/mini kiszerelésű, illetve sok minta is került bele. Pont egy utazás előtt néhány héttel érkezett meg hozzám, úgyhogy nagyon örültem neki és jó pár terméket  magammal is vittem az útra. Nagyon változatos termékek kerültek bele, az arc-, test- és hajápolást is lefedik, illetve jó néhány olyan dolgot is ki tudtam próbálni, amit régóta szerettem volna. Menjünk végig a kedvenceimen!


A legnagyobb kedvencem a Vitality micellás víz lett - bevallom, korábban nem ismertem ezt a márkát, de utánanéztem Krémmánián és olvastam, hogy nagyon sokaknak kedvence. Értem, hogy miért, nagyon hatékonyan távolítja el a sminket, nem irritál, nem szárít és isteni citrusos illata van. Egy mini Bioderma Sensibio micellás víz is volt a csomagban, ezt szerintem senkinek nem kell bemutatni, de nézzétek mennyire cuki ez a kis üvegcse? :)


Volt egy SVR arckrém is a dobozban, amit nagyon szeretett a száraz bőröm, pillanatok alatt beitta és nagyon puha, hidratált lett utána... bár 35 év felettieknek ajánlják, szerintem előbb is bátran tehetünk vele egy próbát, én csak az ára miatt nem veszem meg a teljes kiszerelést. Az Erborian BB krémje nekem túl enyhe fedésű volt, de primerként nagyon megszerettem. Akinek nincs problémás bőre, annak önmagában is szuper lehet, kiegyenlíti a bőrszínt és hidratál is.


Szeretek néha önbarnítót használni, hogy egy picit barnábbnak tűnjön a bőröm, de arcra való verziót eddig még nem próbáltam. A Garnier 1 Week Glow egy speciálisan arcra kifejlesztett önbarnító, amit elegendő heti 1-szer használni - félve próbáltam ki, de úgy voltam vele, hogy ha foltos lesz a végeredmény, alapozóval még mindig el tudom tüntetni. Szerencsére nem lett az, csak gyönyörű napbarnított színem lett, és pattanásokat sem okozott.


Az Orofluido szilikonos hajvégápoló olaja is nagyon bevált, gyönyörű fényes lett tőle a hajam és nem nehezítette vagy zsírosította el. Három féle növényi olajat tartalmaz: argán-, tigrismogyoró- és lenmagolajat.

Ha szívesen szemezgetnétek a Notino kínálatából, akkor ne felejtsetek el jelentkezni a 6000 Ft.-os vásárlási utalványért - katt IDE! :)

0 megjegyzés:

Post a Comment