Coloured Raine folyékony rúzs - Sorbet


Néhány hete újabb folyékony rúzzsal bővítettem a gyűjteményemet, ezúttal a Coloured Raine márkától. Korábban még nem próbáltam tőlük semmit, de Instagrammon és YouTube-n sokszor belefutottam már a termékeikbe így nem volt teljesen ismeretlen.



Elsőnek a Sorbet folyékony rúzst rendeltem meg, ami egy viszonylag új árnyalat így nem sok szíminta található róla, amiket találtam azokon pedig mindig máshogy nézett ki.  A hivatalos leírás szerint egy mély, hideg tónusú eperszín, nyilván bőrszíntől is függ de rajtam egészen sötét bogyószínű.

 A hivatalos lip swatch:



A csomagolás teljesen egyszerű, letisztult átlátszó tubus pink kupakkal, a tetején és az oldalán a márka nevével, alul pedig az árnyalatot jelző matricával. A felirat eddig nem indult kopásnak pedig már többször is magammal vittem a táskámban. Az applikátor teljesen átlagos, nem túl nagy így precízen lehet vele dolgozni a kontúrvonalak kialakításánál is, én nem szoktam mellé kontúrceruzát használni.


A festék állaga nagyon krémes, nem szárad meg rögtön így van időnk korrigálni a festésen ha elsőre nem sikerül tökéletesre. Száradás után viszont nem mozdul, teljesen mattra szárad és hosszú órákig tökéletes marad. Egyedül az olajos ételektől kezd kopni, lemosni is kétfázisú, olajos lemosóval a legkönnyebb. Illatanyag nincs benne, kicsit festék illata van ami csak közelről érezhető és hamar elillan. Egyébként minden Coloured Raine termék cruelty free, vegán és parabénmentes.

Élesben:


Színminta:


Én nagyon meg vagyok vele elégedve, nagyon jó kis liquid lipstick, de nem hiszem, hogy többet tudna pl. az Aden hasonló termékénél. A különleges színek (kék, lila, zöld stb.) megéri benevezni 1-1 darabra, de az alapszíneket olcsóbban is megkaphatjuk ugyanilyen minőségben.


A Coloured Raine folyékony rúzsok Beautybay-ről rendelhetőek ingyenes szállítással, áruk €17.9. Én még rendeltem 2 Makeup Geek szemhéjpúdert és egy Z-palette-t is, hamarosan róluk is érkezik a teszt.

3 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik a színe és csodásan áll!
    A márkáról még nem hallottam, de most felkeltette a figyelmem.

    ReplyDelete
  2. Tervben van a rendelésük, csak nagyon csalóka a kép színe a honlapról. Az én monitoromon tök más a színűk, mint a férj monitorán, és azért nem 5 dollár, hogy ha nem jó, akkor azért nem olyan nagy gáz.
    Tökre sajnálom, hogy ilyen messze lakom néha, mert sok hasonló dolgot használsz, ami nekem is megdobogtatja a szívem, tök jó lenne együtt bandázni :( hüpp hüpp
    A lényeg, hogy remekül áll, 2-3 színt tutira beszerzek majd.

    ReplyDelete
  3. Istenien áll ez a szín neked! <3

    ReplyDelete