NOTD - Nude gél lakk


Néhány hete részt vettem egy szuper géllakkozós rendezvényen a Diamond Nails csapatával, ahol nem csak elméletben ismerkedhettünk meg a géllakkozással, hanem élőben ki is próbálhattuk a saját körmeinken. Nekem nem teljesen újdonság a géllakk, néha szoktam magamnak készíteni itthon vagy csak egy átlátszó réteggel meghosszabbítom a sima körömlakkok tartósságát, de aki ott találkozott a géllakkozással először az is nagyon egyszerűen el tudta készíteni a manikűrjét. A mai bejegyzésben az én nude manikűrömet mutatom meg nektek. :)


A kezdőcsomagban két színes lakk található, én a visszafogott, picit mályvás rózsazsín 180-as árnyalatot választottam a körmeimre. (Ezenkívül az én csomagomban a púderrózsaszín 33-as szín lapult, de úgy tudom, hogy többféle színösszeállításban is kapható a készlet.)


A 180-as szín 2 rétegben volt az igazi (sötétebb színeknél 1 is elég általában), és két hétig hibátlanul tartott, ekkor viszont már nagyon nagy volt a lenövésem és a színt is kezdtem megunni, úgyhogy lereszeltem. Ami újdonság volt nekem a készletben és nagyon tetszett az a LED-lámpa, én eddig egy régebbi UV-lámpával dolgoztam itthon és abszolút érezni a különbséget köztük, a LED-lámpával sokkal hamarabb elkészült a manikűr (UV-lámpával 2-3 percig kell köttetni a lakkot, LED-lámpával fél-1 perc is elég). A Diamond Nails honlapján itt tudtok körülnézni, ha felkeltette az érdeklődéseteket.



5 megjegyzés:

  1. Annyira gyönyörű ez a szín! :) Nagyon jól áll!

    ReplyDelete
  2. Mennyi ideig tart a körmödön, ha csak sima körömlakkra húzol egy átlátszó géllakk réteget? :)

    ReplyDelete