Maybelline Color Drama rúzsceruzák


Néhány hónapja már itthon is kaphatóak a Maybelline Color Drama rúzsceruzák. Nem új termékről van szó, külföldön már 2-3 éve kapható, tavaly én is beszereztem Ausztriában egy gyönyörű bordó árnyalatot - de most már nem kell külföldre menni vagy rendelni ahhoz, hogy beszerezzük őket, januártól itthon is elérhetőek a dm üzleteiben.


3 árnyalatot próbáltam a sötétbordó Berry Much-on kívül, a világosrózsaszín Minimalist-ot, a neon fukszia Fuchsia Desire-t és a bordó Pink So Chic-et. A Minimalist-ban ezüstös csillámok vannak, a másik 3 árnyalat matt. A festékek textúrája egyezik mind a 4 általam próbált színnél, nagyon krémesek, így a végeredmény nem lesz teljesen matt, ezáltal nem szárítanak, de nem is maradnak bombabiztosan az ajkaink körvonalán belül, hajlamosak mászkálni. Ez a világos színnél nem feltűnő, a másik háromnál viszont igen. 


A tartósságuk krémes állaguk miatt nem a legjobb, étkezések után érdemes rajtuk igazítani egy kicsit mert megkopik a szín. A ceruzák sajnos hegyezősek, amivel sok festék kárba vész, jobban örültem volna az automata, tekerős megoldásnak. Ennek ellenére szeretem őket használni, a legnagyobb kedvecem a Minimalist lett, ami nem a szokásos kedvenc színeim közé tartozik, de talán pont ezért volt most szükségem egy kis újításra. A kupakjuk egyébként jól zár, magunkkal lehet vinni a neszeszerben (és érdemes is a napközbeni színfrissítéshez).


Színminták:


 Élesben:


6 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek, leginkább a Pink so chic árnyalat tetszik. Eddig is kívánságlistás volt de a bejegyzésed után most már tuti biztos hogy a Glamour napokon beszerezem.

    ReplyDelete
  2. Nagyon szépek ezek a színek :) Mióta megjelentek, azóta szemezek velük, de gondoltam várok a vásárlással a Glamour-napokig :) . A Minimalist és az In with coral árnyalat tetszik a legjobban, de a tavaszra tekintettel a koral árnyalatot fogom választani.:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. A korallszínűre nekem is fáj a fogam:)

      Delete
  3. Én is a Glamour Napokon szeretnék lecsapni egyre. :) A DM-ben hány árnyalat elérhető? :)

    ReplyDelete