Szempillaspirálok csatája



Az elmúlt hetekben 3 szempillaspirált használtam felváltva és mivel még egyikről sem volt szó a blogon úgy gondoltam, hogy egy bejegyzésben megmutatom nektek mindhármat. Egyébként egyszerre általában több spirál is nyitva van nálam, van amikor hétköznapi hatásra, van amikor pedig egészen extrém pillákra vágyom - eszerint szoktam váltogatni a bontott darabokat.:)


 L'oreal Volume Million Lashes Feline szempillaspirál

A cicás pillákat ígérő L'oreal Million Lashes Feline-t akkor szoktam használni amikor dús és ívelt pillákat szeretnék elérni. A festék állaga egy kicsit híg volt az első néhány hétben, így nehezebb volt vele szép eredményt elérni, de ahogy egyre többet használom, úgy kezd besűrűsödni és már a használata is könnyebb. 2 rétegben szoktam felvinni, ennyi bőven elég az extrém volumenhez, hétköznapra még egy picit soknak is érzem. Az ívelt szilikonkefe szépen íveli a pillákat, amit egész nap meg is tart, a festék sem pereg. A lemosása egy kicsit macerásabb, nem leoldódik a festék, hanem kis darabokban jön le, amiből még másnap reggel is szoktam találni a szemkörnyéken, akármilyen alaposan is lemosom. A festéknek egyébként elég erős, parfümös illata van ami felvitel után is érződik egy jó darabig. A L'oreal spirálokhoz képest az ára is kedvező, ha jól láttam 3400 Ft. körül árulják, nálam átment a rostán, ajánlom! :)




Előtte-utána:



Pierre René Hi-Tech szempillaspirál

A Pierre René egy hazánkban nemrég bevezetett professzionális lengyel sminkmárka, termékeiket kozmetikusokon keresztül lehet megvásárolni. A Hi-Tech szempillaspirált próbáltam ki a márkától, ami hosszú és szétválasztott pillákat ígér, emellett kreatinnal, vitaminokkal, panthenollal, lecithinnelés citrus kivonattal ápolja a szempillákat. Az elvékonyodó szilikonkefe tényleg szépen szétválasztja a pillákat, a hosszabbító hatás is észrevehető, de 2 rétegben már hajlamos póklábasítani a szempillákat (a képeken is láthatjátok), úgyhogy én csak 1 rétegben javaslom a használatát. Mivel dúsító hatása nincs (nem is ígéri), hétköznapra és természetes sminkekhez jó választás. A festék állaga már felbontáskor is egy kicsit száraz volt, de ennek ellenére a nap folyamán nem pereg, lemosni sem nehéz. Javasolt fogyasztói ára kb. 4600 Ft.


Előtte-utána:



MAC Upward Lash szempillaspirál

Talán a 3 spirál közül a MAC Upward Lash a legnagyobb kedvencem - legalábbis ami a hatását illeti, mert a külseje szerintem nem sikerült túl szépre. :) Először nem nagyon tudtam mit kezdeni ezzel a kis kefével (kb. fele akkora mint amit egy átlagos szempillaspirálnál megszoktunk), de ez csak előnynek bizonyult a kis szemeimnél. A festék ennél a darabnál is túl híg volt az első 2 hétben, de ahogy kezd egy picit kiszáradni és sűrűsödni, sokkal könnyebb használni. Amiért szeretem az a fantasztikus dúsító hatása: 2 rétegben műszempillahatást lehet vele elérni, emellett hosszabbítja is a pillákat és ha ügyesen használjuk a kefét, akkor ívelni is lehet vele. Az egyetlen amit nem szeretek benne az a lemosás: ez is kis festékdaraboknak oldódik le és elég hosszadalmas folyamat az egészet eltávolítani, de a hatása miatt megéri! :) Kb. 6000 Ft.-os áron kapható a MAC üzletekben.



Előtte-utána:



Ti milyen szempillaspirált használtok mostanában? Próbáltátok ezek közül valamelyiket?



3 megjegyzés:

  1. Az utolsó elég ütősnek tűnik, a háromból határozottan az a legmeggyőzőbb :)

    ReplyDelete
  2. A Mac és a L'Oréal elég jónak néz ki. Sajnos nem hiszem, hogy MAC üzlet közelébe kerülök a közeljövőben, de lassan kell egy új spirál, így azt hiszem lecsapok majd a L'Oréal-ra. .) Köszi a tesztet! :)

    ReplyDelete
  3. uff, az a MAC.... hát hogy nincsen még ez meg nekem :D

    ReplyDelete