New in - Szerzemények mostanában

Elég sok újdonság gyűlt össze nálam az elmúlt hetekben, úgyhogy arra gondoltam, hogy egyben megmutatom nektek. Lesznek köztük Joy-napos szerzemények, tesztelésre kapott dolgok és egy ausztriai bevásárlás (Primark:)) eredménye is. Akár az elkövetkezendő ünnepi időszakra is meríthettek belőle ajándékötleteket. Ha kíváncsiak vagytok rájuk, akkor olvassatok tovább!


A Joy-napokon csak 1-2 dolgot szereztem be, a The Body Shop 20%-os kuponnal lecsaptam a Havas szilva kézkrémre, isteni illata van, ha TBS üzlet közelében jártok mindenképpen szaglásszátok meg az új illatot, szerintem nagyon jóra sikerült. A kézkrém hamar beszívódik, nem hagy zsíros érzetet maga után, szerintem a nagyon száraz kezekre kevés lesz, de napközbeni szintentartásra, táskába dobni tökéletes.


Az Elseve kuponnal egy Selymes olaj balzsamot és pakolást vettem, a Selymes olaj krém nagy kedvenem már egy ideje, úgyhogy remlélem ez a két termék is hasonlóan jó lesz. Majd együtt tervezek róluk írni pár hetes használat után.


Az egyetlen sminkes kupon amit beváltottam az a L'oreal volt, a Flash Dance nevű, csillámos-barnás szájfényt vettem meg vele, ami szuperül mutat egy mályvás rúzs felett, de önmagában is erős a fedése. Tiszta '90-es évek! :)


Mostanában rákattantam ezekre a felragasztható körmökre, amiket 1-1 estére vagy alkalomra kb. 2 perc alatt felapplikálhatunk és olyan mintha akkor jöttünk volna a manikűröstől. A Primark-ból ez a matt nude a kedvencem, de a karácsonyi szarvasost sem tudtam otthagyni, annyira édes. Hamarosan ti is nyerhettek egy szettet, úgyhogy figyeljétek a blog Facebook oldalát! :)


A nude szett élesben:


Szintén a Primark-ban vettem ezt a fahéj-juhar illatú gyertyát, aminek isteni édes illata van és a piros színével tökéletes dekor elem a szobámban, ráadásul csak 1€-ba került. Az alatta lévő csillagos tál pedig az Ikea-ból van. 


Soha nem tudok poharak nélkül eljönni a Primark-ból, most is két új darabbal bővült a gyűjteményem, de nagyon nehezen redukáltam le erre a kettőre. :)


Nem tudom, hányan ismeritek a MyMuesli-t (Németországban és Ausztriában vannak boltjaik), egy műzlire és zabkására szakosodott üzletről van szó, ahol több száz féle műzlit és zabkását lehet kapni bio alapanyagokból, gyönyörű csomagolásban és akár mi is összeállíthatjuk a kedvenc műzlinket adott alapanyagokból. Egy karácsonyi kiadású zabkását hoztam kipróbálásra, fahéjas-vaníliás ízben, isteni finom! (Persze itthon is könnyen elkészíthetjük jóval olcsóbban, de néha kellenek az ilyen kis különlegességek. :) )


A The Body Shop outletben is jártunk Parndorf-ban, ahol egy kicsit elszaladtak az árak az előző évekhez képest, már majdnem annyiba kerülnek a dolgok mint itthon. Azért ki lehetett fogni jó dolgokat, például a kedvenc Passion Fruit testvajam csak aznap 3.80€-ba került, ami szuper ár érte, úgy örültem! :) A Kamillás sminklemosóvajat már rég ki szeretném próbálni, 7€-ért nem tudtam otthagyni, itthon sokkal drágább.


A Morphe Brushes palettáit biztos láttátok már Instagram-on, az olcsó árukról és szupermagas pigmentációjukról híresek, na és persze gyönyörű színösszeállításokban kaphatóak. Én a 35D palettát rendeltem meg Beautybay-ről, főleg a zöld és kék színekbe szerettem bele, de a többi is gyönyörű. Még nem próbáltam minden színt, de amiket igen azok egytől egyik nagyon jó minőségűek. 


Tesztelésre is érkezett néhány termék, a The Body Shop karácsonyi termékei közül egy kézkrém, egy szappan és egy ajakbalzsam, illetve egy új márkával, a Pierre Rene-vel is megismerkedtünk egy sajtóreggeli keretében. Ha kíváncsiak vagytok valamelyik termékre, akkor jelezzétek kommentben és írok róla bővebben is. :) 





Ti miket vettetek mostanában? :)


2 megjegyzés:

  1. Te adtad meg az utolsó löketet, hogy megrendeljem végre én is magamnak a Morphe palettát, csak én a 35W-t :) Már alig várom, hogy ideérjen :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Az is gyönyörű, biztos szeretni fogod! :) Nekem kb. 1.5 hét alatt ért ide:)

      Delete