Maybelline Creamy Matte rúzsok


Szerintem nem vagyok vele egyedül, ha azt mondom, hogy nagyon vártam a Maybelline matt rúzsait. Most végre nem kell tovább várni rájuk, hiszen itthon is kaphatóak lesznek 3 árnyalatban. Ha kíváncsiak vagytok az itthon kapható színekre és a véleményemre a rúzsokról, akkor olvassatok tovább! :)


"Az idei ősz legnagyobb sztárjai a rúzsok. A Maybelline új krémes matt rúzsaival te is könnyen lehetsz sztár. Káprázatos, élénk és változatos színek, könnyű krémes állag. Tartós és nem szárítja az ajkad. Próbáld ki és tündökölj!"


Itthon egyelőre 3 árnyalatban lesznek elérhetőek, a klasszikus piros Siren in Scarlett, az élénk korall Red Sunset és a hideg tonusú rózsaszín, a Rose Rush. Reménykedjük, hogy ha ez a 3 szín sikeres lesz akkor a többi színt is behozzák szépen lassan, mert külföldön sokkal szélesebb a termékpaletta. :) A Siren in Scarlett szerintem szuper lesz az elkövetkező ünnepi időszakra, nagyon elegáns és klasszikus piros árnyalat. A Red Sunset egy igazi élénk, nyári szín, de én még most is szívesen viselem, feldobja az indián nyár hangulatát. A Rose Rush pedig egy hűvös barbieszín, ami szerintem inkább a szőkéknek áll jól (ezt egyébként hamarosan valaki megnyerheti, figyeljétek a blog Facebook oldalát :)).


A rúzsok minősége nagyon jó és a tartósságukra sem lehet panasz. A nevükhöz híven tényleg krémes az állaguk és a finishük is majdnem teljesen matt, ennek ellenére nem szárítanak, sőt egy picit talán hidratálnak is. A krémes állag miatt egy kicsit hajlamosak elmászkálni, például ha összedörzsöljük az ajkainkat akkor kiszaladhatnak a száj kontúrján kívülre, erre érdemes odafigyelni. Egy matt MAC rúzsnál egyébként kevésbé mattok, így a tartósságuk is picit gyengébb, de cserébe legalább nem szárítanak. :) Az illatuk ugyanolyan mint a Colorsensational rúzsoknak, én szeretem, de felvitel után egyébként már nem érződik. Ajánlom őket kipróbálásra, nézzétek meg őket közelebbről is a drogériákban - lassan már kikerülnek a polcokra midenhol.


A színekről egyébként rögtön 1-1 MAC rúzs jutott eszembe, így készítettem róluk swatch-okat is egymás mellett: a Siren in Scarlett a Ruby Woo-hoz hasonlít, a Red Sunset pedig a Relentlessly Red-hez - szuper drogériás alternatívák ezekre a népszerű MAC árnyalatokra kb. harmad áron. :)


A Siren is Scarlett élesben:


A promóképek:


Melyik szín a kedvencetek?




2 megjegyzés:

  1. Mintha a Siren in Scarlett kékesebb lenne picit a MAC-es társánál. Vagy az én szemem csalóka? :]

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nem 100%-os dupe-ok, de a szájon már nem nagyon látszik a különbség.:)

      Delete