Real Techniques Bold Metal dupe ecsetek


Már akkor nagyon tetszettek a Real Techniqes Bold Metal ecsetek amikor az első promo képek napvilágot láttak, de az árak láttán elment tőlük a kedvem - már MAC ecseteket is lehet kapni annyiért, amennyiért vesztegették őket. Aztán a megjelenés után pár hónappal rátaláltam az ecsetek másolatára Aliexpress-en, és egy kis kutatómunka után megrendeltem ezt a hármas szettet, kipróbálás gyanánt. Ha kiváncsiak vagytok, hogy mennyire jó minőségűek akkor olvassatok tovább! :)


Összesen 7 féle ecset kapható, ha jól emlékszem egyenként 4-7 dolláros áron, ezek közül három szettben is megtalálható. A szemre való ecsetek ezüst nyelet, a bázis felviteléhez valók rose gold, az utolsó simítást adók pedig arany színűt kaptak, ez az olcsóbb másolatoknál is pont így van. A szettben egy nagyobb fejű szemhéjpúder ecset, egy ferde fejű púderecset és egy közepes fejű pufi ecset kapott helyet, nézzük, hogy egyenként hogy szuperáltak:


Kezdem a kedvencemmel: kinézet és használat szempontjából is ez lett a kedvencem, legtöbbször highlighter felvitelére használom és fantasztikusan működik! Nagyon jól működik a kicsit krémesebb por állagú festékekkel (pl. The Balm Mary-Lou Manizer), nagyon jól bele lehet dolgozni vele a bőrbe. Ezenkívül púdert, pirosítót és bronzosítót is felvihetünk vele.


A szemhéjpúder ecset az én kis szemhéjamra túl nagy, így inkább a szem alatti korrektor fixálására szoktam használni: ezzel viszem fel oda a Ben Nye Cameo púdert. Néha a szemhéjpúder széleinek eldolgozására is szoktam használni, de ide is picit nagynak érzem. Talán ezt érzem a legkevésbé nélkülözhetetlennek a trióból, de minőségileg ez is teljesen rendben van!


A ferdefejű ecsetet az arccsont kontúruzására szoktam használni és a halántékomra is ezzel viszem fel a bronzosítót. Nagyon szépen, egyenletesen viszi fel a festéket és a mérete is pont jó. Mindhárom ecsetről elmondható, hogy egy szál sem hullott ki eddig belőlük, pedig használom már őket jó pár hete, kellően tömöttek és puhák is, szóval a minőségük kifogástalan. Ajánlom őket mindenkinek!

Aliexpress-en ide kattintva találjátok a Bold Metal ecseteket.

5 megjegyzés:

  1. Én az e-bay-ről rendeltem egy szettet, már alig várom hogy megérkezzen! Örülök, hogy ezeknek jó a minősége, kép alapján kb ugyanazt rendeltük :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. eBay-en is biztos ezt árulják:) szerintem az eredetik se lehetnek ennél jobbak:D

      Delete
  2. Én izgatottam várom az eredeti és a dupe megérkezését, remélem megérik majd az árukat!

    ReplyDelete
  3. Én Ebayről rendeltem egy 7 darabos szettet, 1,5-2 hét alatt megérkeztek, eszméletlen puhák, nagyon jó a minőségük, szerintem mindenképpen érdemes megrendelni őket. :)

    ReplyDelete
  4. Megérkeztek és szuperek, köszönöm a posztot itt is :)
    http://voroskoromlakk.blogspot.hu/2015/12/new-in-megint-rendeltem-par-dolgot.html

    ReplyDelete