NOTD - Dusty rose


A mai bejegyzésben az egyik kedvenc őszi lakkomat mutatom meg nektek, a S-he 328-as árnyalatát. Az utóbbi hónapokban nagyon sokszor viseltem, akár önmagában akár néhány másik színnel kiegészítve. Nagyon szeretem ezt a kicsit barnás, mályvás, piszkos rózsaszín árnyalatot (rúzsban és körömlakkban is), szinte mindenhez passzol. Elegáns, visszafogott de mégis feldobja a megjelenésünket. Legutóbb egy nude H&M lakkal, a Sepia-val párosítottam a gyűrűsujjamon, ezt a kombinációt láthatjátok a képeken is.


Mindkét lakkot 2 rétegben vittem fel, habár a S-he-nek elég lett volna egy vastagabb réteg is. A H&M lakk egy kicsit lassabban szárad, de cserébe az egyik legtartósabb típus amit valaha próbáltam. A S-he tartóssága is rendben van, de picit kevesebb ideig marad fent (2-3 nap). Az ecsetek tekintetében a H&M-ét imádom, az a széles lapított fajta amivel nagyon nagyon könnyű dolgozni. A S-he ecsete ezzel szemben a klasszikus, hosszúkás kialakítást kapott, de ezzel is könnyen fel lehet vinni a lakkot. Mindkét lakkot sokat használom, együtt és önmagukban is, bátran ajánlom őket nektek is ha tetszenek a színek, mert a minőségük abszolút rendben van. :) A S-he ha jól tudom 799 Ft.-ba, a H&M pedig 1290 Ft.-ba kerül.


Melyik körömlakk a kedvencetek mostanában?



2 megjegyzés: