Teszt - Revlon Colorburst Matte Balms



A mai tesztben két Revlon rúzsceruzát mutatok meg nektek. Ezek a matt változatok tavaly jelentek meg a fényes finish-űekkel együtt, és már akkor teljesen beléjük szerettem. Aztán nemrég lehetőségem volt hozatni Kitti egyik barátnőjével az USA-ból, úgyhogy le is csaptam két színre.

A Sultry névre halgató piszkosrózsaszín szerintem az év egyik slágerszíne, nagyon hasonló a MAC Twig rúzsomhoz de ez kicsit sötétebb és feltűnőbb. Szeretem, hogy simán fel lehet tenni nappalra is, de mégsem az a szokásos nude árnyalat, nagyon elegáns és kifinomult megjelenést kölcsönöz. A Standout egy vibráló piros hideg alaptónussal, ami gyönyörűen fehéríti a fogakat és feldob egy natúr sminket is. Az illatuk ugyanolyan mentolos, mint az eredeti változatoknak, szerintem nagyon finom és picit bizsergeti is az ajkakat. Az állaguk - annak ellenére, hogy mattok - nagyon krémes, könnyű velük dolgozni és még hidratálnak is. (!) Az ajkak kontúrjánál oda kell figyelni, mert hajlamos nem egyenletesen jutni mindenhova, de nem feltétlenül kell hozzájuk ajakceruza. Tartósságuk közepes, jobb, mint egy fényes rúzsé, de a MAC nagyon matt rúzsait meg sem közelítik.






Én nagyon megszerettem őket, a Sultry állandó lakója a neszeszeremnek, a Standout-ot pedig különleges alkalmakra tartogatom. Mindenkinek ajánlom őket, akinek lehetősége van rendelni, vagy külföldön beszerezni őket, mert tényleg minőségi termékek!


Nektek melyik szín tetszik jobban? Van Revlon terméketek?


3 megjegyzés:

  1. Mindkettő nagyon szép én is kinéztem pár színt ebből a vonalból. :)
    4 Lip Butter büszke tulajdonosa vagyok. :D

    ReplyDelete
  2. Gyönyörűek! Kívánságlistásak is lettek! :)

    ReplyDelete