Rowenta Hajformázók


Ma egy kis képes beszámolót hoztam nektek a Rowenta három új hajformázó termékéről. Az otthoni használatra kifejlesztett termékekben (hajszárító, hajtőemelő és forgókefés hajszárító) egy közös van: mindegyik a dús hatás és volumen növeléséhez járul hozzá. Biztos közületek is sokan vannak úgy,  hogy amikor frissen mosott a hajatok akkor szép dús, viszont a hajmosás utáni második vagy harmadik nap már kicsit lelapul - legalábbis nálam ez szokott lenni a helyzet. Ilyenkor általában összefogom, vagy valamilyen konytot formálok, esetleg volumennövelő spray-t/szárazsampont használok, ami egy kicsit felfrissíti a frizurámat.


Az előadás után fodrászattá alakult a terem és mindegyik terméket ki lehetett próbálni. Nekem legjobban a forgókefés hajszárító keltette fel az érdeklődésemet, már régebben nézegettem hasonló terméket más márkától, de végül sosem vettem. Hajszárításkor is sokszor használok sima egyszerű körkefét a hajam kihúzásához - tudom, hogy nem a legegészségesebb, de ha már a hajvasalásról/hajgöndöríésről lemondtam, legalább ennyit meghagytam maganak a hajformázáshoz - enélkül sehogy nem áll a hajam. :) Ez a forgó kefés hajformázó pedig ötvözi a hajszárítót és a körkefét, így szárítás közben formázni is lehet vele a hajat.


A hajtőemelő egyébként nekem első látásra nagyon furcsa volt, olyan mint egy meghajlítótt hajvasaló. :) Nektek hogy tetszik? Használnátok ilyesmit?  Hoztam egy videót is a használatáról:











Nektek melyik termék tetszik a legjobban?





0 megjegyzés:

Post a Comment