Rimmel Exaggerate szemceruzák


Ma az új kedvenc szemceruzáimról hoztam nektek tesztet, mégpedig a Rimmel Exaggerate vízálló szemceruzákról. Öt szíben léteznek: egy csillámos fekete (Starlit Black), egy metálszürke (Earl Grey), egy nude (In the nude), egy szilvalila (Ripe Plum) és egy középbarna (Rich Brown).


Az állaguk nem túl kemény, de nem is túl puha, mint néhány géles ceruzának (pl. Avon Supershock), úgyhogy nagyon jól lehet velük éles vonalat is húzni, nem szükséges hozzá ferde ecset. Viszont ezek is elég hamar megszáradnak, és utána már nem mozdulnak, szóval a satírozással érdemes sietni. A végükön egyébként van egy kis satírozósivacs is, én ezzel szoktam az alsó pillatőben satíozni, de amikor nem akarok éles konúrt, akkor fent is használom. Ezt kihúzva egyébként egy kis hegyezőt találunk, hogy ha hegyesebbre szeretnénk faragni a ceruzát. Maga a ceruza egyébként automa,úgyhogy a hegyezőt nem feltétlenül kell használnunk - én sem szoktam, de azért, jó, hogy ott van.




A színek szerintem nagyon jól lefedik az alapkínálatot, de azért 2 különleges szín is helyet kapott: a nude a belső vízvonalra vagy a belső szemzugba kenve nagyítja a tekintetet, a sötétlila pedig most ősszel-télen nagyon szépen mutat. Egyedül a feketében találhatók csillámok, amik engem picit zavarnak is, ugyanis hajlamosak lehullani a szem alá satírozáskor. És a tartósságuk? Nem lehet rá panasz, tényleg kibírnak egy egész napot és még akkor is a helyükön vannak, amikor a sminkem többi része már jócskán megkopott.

Ezek a ceruzák egyébkénz a Scandaleyes géles ceruzák továbbfejlesztett változatai, abból ugye nem hozták be hozzánk a nude színt, de ebből már kapható lesz itthon is október végétől, ha jól tudom.



Szoktatok szemceruzát használni? Vagy inkább a tust preferáljátok?


2 megjegyzés:

  1. Tényleg nagyon szépek. :) Lehet, hogy Joy Napokon lecsapok 1-2 darabra. :)

    ReplyDelete