Catrice Absolute Matt paletta

Ma egy új kedvenc palettámat mutatom meg nektek, ami ugyan csak egy hete van nálam, de azóta csak ezt használtam és nagyon hamar megszerettem a hibái ellenére is. Ha kíváncsiak vagytok a Catrice Absolute Matt palettájára, akkor olvassatok tovább!:)

A paletta 6 matt színből áll, egy fehér, egy bőrszín, egy világosbarna, egy középbarna, egy sötétbarna és egy sötétszürke kapott benne helyet. Nekem rögtön az Urban Decay Naked Basics palettáit juttatták eszembe, csak sokkal kedvezőbb áron. (Azokat még sajnos nem próbáltam, így nincs tényleges összehasonlítási alapom.)



Na de nézzük, hogy miért is lett nagy kedvencem: pont egy utazás alatt teszteltem, a mérete miatt pont jól jött. A színekkel egy komplett sminket össze lehet dobni, akár nappalra akár egy füstös sminket az esti randihoz, sőt a szemöldökömre is van benne tökéletesen passzoló szín. De egy hirtelen ötlettől vezérelve az arccsontom kontúrozására is kipróbáltam jobbról a harmadik színt és működött! Bár nagyon jól el kell dolgozni, de ezek a szürkés árnyalatok nagyon jól szoktak működni világos, hideg bőrtónusokon. 

Ezekkel a matt színekkel annyira kifinomult hatást lehet elérni, most nagyon rájuk kattantam. :)

Írtam, hogy azért hibái is vannak a terméknek, mégpedig, hogy borzasztóan porzik. Ez főleg a két világos színre jellemző, de a sötétebbek se sokkal jobbak. Ez engem nem zavar, de tudom, hogy sokatokat igen, szóval fontosnak tartotam megemlíteni. Jár hozzá egy kétvégű kis applikátor+ecset duo, én ezekkel nem szeretek dolgozni, bár fejlődés, hogy ecsetet és nem csak applikátort tettek bele.


És akkor nézzük a színmintákat, a világos színek két húzással, a sötétebbek egy húzással készültek és semmilyen alapot nem használtam előtte. A világos színek lehetnének kicsit pigmentáltabbak, főleg a fehér, amit én szeretek a mozgó szemhéjra is használni, de oda kicsit intenzívebb színt szeretnék ennél. A szélek eldolgozásához viszont kitűnő, a barackosab társával együtt.

Szerintem hiánypótló ez a termék drogériás viszonylatban, viszont kár érte, hogy csak kiemelt Müllerekben elérhető (Budapesten az Europeum-ban és a KöKi-n).


Hogy tetszik nektek a paletta? Szerettek csak matt színekkel dolgozni?


6 megjegyzés:

  1. Én is imádom a matt színeket, csak azt használok a szememre, nekem nem állnak jól a csillámos vagy szaténfényű szemhéjpúderek. Ennek ellenére most annyira nem fogott meg ez a paletta.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha mar van sok matt szined, akkor kihagyhato.:)

      Delete
  2. Hmm, már szemeztem ezzel egy ideje a matt színek miatt, ez hiányzik most nekem, de nem tudom... Mennyire tartós?

    ReplyDelete
    Replies
    1. En szemhejalappal hasznalok mindent, ugy egesz nap tart.:)

      Delete
  3. Nekem is tetszik eddig, de a porolás sajnos eléggé zavar, valahogy... túl puha az állaguk. Viszont a sötét színek pigmentáltság tekintetében korrektek... azt hiszem, még kell egy kis idő ahhoz, hogy kialakuljon a teljes véleményem róla. :)

    ReplyDelete
  4. Én is próbálgatom már és abszolút egyetértek Veled, nekem is egyből az UD Naked Basics paletták jutottak róla eszembe, de azért attól sajnos elmarad a minősége, bár nem egy égetnivalóan rossza drogériás alternatíva azért :). De tényleg eléggé porzik, ahogy Arabella is írta, valahogy túl puha, beleérintem az ecsetet és már ott is vannak a kis "szemcsék"...

    ReplyDelete