Teszt - Lovely ásványi pirosító


Ezt a pirosítót néhány hete láttam meg a Lovely pulton, szerintem viszonylag új termék lehet, mert korábban még nem láttam. Egyből megtetszett a letisztult csomagolása és a gyönyörű színe, így haza is jött velem - ha kíváncsiak vagytok, hogy mennyire szerettem meg, akkor olvassatok tovább!


A csomagolásról semmi rosszat nem tudok mondani, jól és biztonságosan zár és szerintem szép is. A pirosító színe viszont csalóka, ránézve egy világos pasztell színt látunk, viszont nagyon pigmentált és az arcon már jóval sötétebbnek is tűnik. A szín egyébként nagyon hasonló a MAC Fleur Power pirosítójához, inkább közepes vagy sötétebb bőrszínűeknek ajánlanám, világos bőrön könnyen harsánnyá válhat.

A pirosító egyébként teljesen matt és talán ebből adódik, hogy eléggé porol is. Ezen kívül még két színben kapható. Nekem nem lett nagy kedvencem leginkább amiatt, hogy a világos bőrömön nagyon harsány - aki már lebarnult, vagy sötétebb a bőre az adhat neki egy esélyt, mert egyébként egy egész jó termékről van szó.





Ti találkoztatok már ezzel a pirosítóval? Hogy tetszik?


3 megjegyzés:

  1. Én nézegettem a Rossmannban, nagyon tetszettek, de szerencsére pirosítókat még nem gyűjtök, így otthagytam. :D

    ReplyDelete
  2. Még nem láttam őket, de elég jónak tűnik :) Milyen árnyalatok vannak még?

    ReplyDelete
  3. Tetszik ez a szín, hasonló árnyalatom van Avonosban :)

    ReplyDelete