Hansaplast lábápoló termékek


A mai bejegyzésben két lábápolási termékről lesz szó, az egyik egy lábápoló krém, a másik viszont egy picit különlegesebb termék: egy tapasz, ami azonnali segítséget nyújt, ha feltörte a lábunkat a cipőnk.

Kezdem a krémmel: ez egy intenzív bőrpuhító krém, ami 75 ml-es tubusban érkezik, a külseje számomra megnyerő, picit gyógyszertári. A krém 20% urea-t tartalmaz, ami az egyik legjobb bőrpuhító hidratáló anyag. Az urea-n kívül is több hidratáló összetevőt is tartalmaz, mint például glicerint, cetearil alkoholt vagy ricinusolajat.


A krém állaga elég zsíros, én mindenképpen estére javaslom csak a használatát vastag zokniba bugyolálva a lábunkat, mert felkenés után sokáig nem szívja be teljesen a bőr - bár én elég nagy mennyiséget szoktam egyszerre használni, egy kisebb mennyiség nyilván hamarabb felszvódik. Elég erős illata van egyébként, nekem elég férfias, így ez nem a kedvencem, de a hatása miatt eltekintek tőle.


Már az első használat után is észrevehetően puhább volt a lábfejem, de 3-4 alkalom azért kell neki, hogy teljesen kifejtse a hatását - ezután már nem kell mindennap alkalmazni, csak heti egyszer-kétszer, ahogy szükségét érezzük. Én hajlamos vagyok elfeledkezni a testápolás e lépéséről, de amikor eszembe jut használni, mindig meglepődök, hogy milyen hatásos. Annak ajánlom ezt a krémet, aki egy megbízható lábápoló krémet keres és nem felejti el rendszeresen használni, mert egy használattól azért nem lesz pihe-puha a lábunk.

Ár: kb. 1600 Ft.

A másik termék egy SOS Vízhólyagtapasz, ami egy kis műanyag tárolóban érkezik és 5 db. tapaszt rejt. A tapaszokat két oldalról papír védi, amiket a ragtapaszokhóz hasonlóan le kell húznunk: ekkor egy átlátszó szilikontapaszhoz jutunk, aminek az egyik oldala erősen ragad - ezt kell a sebre rögzíteni. Ami megkülönbözteti a sima ragtapaszoktól az a tartóssága (nekem sokkal tovább fent maradt) és az esztétikai értéke: nem lóg ki a csúnya barna ragtapasz a cipőnkből, csak ez a diszkrét átlátszó darab, ami csak közelről vehető észre. 

Ár: kb. 1400 Ft., ami szerintem nagyon drága öt tapaszért, még úgy is ha kettévágjuk őket. Én teljes áron nem hiszem, hogy újravásárolnám, mert számomra nem nyújtott akkora pluszt egy mezei ragtapaszhoz képest, de aki kényes a cipőből kikandikáló csúnya ragtapaszokra vagy tartósabb megoldást keres, annak megérhet egy próbát.



Én egy picit többet vártam a Hansaplast termékitől, mert ragtapaszból mindig ezt a márkát választom és azokkal maradéktalanul meg vagyok elégedve, ezekből viszont nekem hiányzik valami. 

Ti próbáltatok lábápolási terméket a márkától?


4 megjegyzés:

  1. Első ránézésre nekem is izgalmasnak tűnt a tapasz, én átlátszó sebtapaszt szoktam a vízhólyagos helyekre ragasztani. Ez mennyivel vastagabb a hagyományos tapasznál? Mert abból van, hogy kettőt is fel kell raknom, hogy ne dörzsölje a cipőm a vízhólyagot :( A krémet lehet, hogy megpróbálom, az Avon lábápolóit szoktam használni, de néha úgy érzem, hogy elkelne valami tartalmasabb kence.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kb. olyan mint a ragtapaszok szivacsos resze. Nekem van egy Avon-os labkremem es az eleg hasonlo hatasaban ehhez.:)

      Delete
  2. Köszi, hasznos volt ez a vélemény számomra, mert nagy reményeket fűztem ehhez a tapaszhoz, mikor először olvastam róla, de ezek szerint nem nagy durranás :/ pedig már fel volt jegyezve lábfeltörés esetére. Az ára pedig valóban nem a legkedvesebb, de ha annyira nem is jó, akkor nem is éri meg érte.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nem azt mondom, hogy rossz, mert teljesen jol vegzi a feladatat, csak en dragallom meg helyettesitheto ragtapasszal is.:) De ha neked szimpatikus akkor egy probat meger!:)

      Delete