Összehasonlítás - E.L.F. Tickled Pink pirosítók


Ma az E.L.F. egyik pirosítójáról, a Tickled Pink-ről hoztam nektek tesztet és egy kis érdekességet. A pirosító a Studio vonal része, ahol a legtöbb termék ára $3, így ez a pirosító is ennyibe került. Már pár éve volt egy ilyen pirosítóm, amit majdnem teljesen elhasználtam így a legutóbbi iHerb rendelésemnél bedobtam egyet a kosaramba. Fekete papírdobozban érkezett, ami picit piszkos volt, de belül már szerencsére semmi baja nem volt a terméknek. 

A csomagolás elég stabil, a Nars pirosítók csomagolására hajaz, csak ez nem olyan gumiszerű. Kattanással zár, így bátran bedobható a táskába is, bár a régebbi példányomnál a kis átlátszó ablak már kiesett az évek során.

  
 Az összetevők.
Maga a szín egy nagyon kellemes barackos, mindennapi árnyalat. Na de itt jött ugye a meglepetés, mert a régebbi példányomban semmi barackos nem volt, egy közepesen sötét rózsaszín színe volt és teljesen máshogy festett. És mielőtt felvetődne a kérdés, nem az évek során változott meg a színe, mert határozottan emlékszem, hogy ilyen volt régen is. Rákerestem swatch-okra is, és ott is pinkes ez az árnyalat, úgyhogy nem értem az én példányom miért nem az. Talán egy hibás darabot kaptam, vagy rossz árnyalatot matricáztak a hátára? Ti mire tippeltek?

A képen látható a régi pirosító maradványa, itt talán nem olyan szembetűnő a különbség a kettő között, de az alatta lévő képen, a swatch-okon már nyilvánvaló.

Egyébként az új szín is nagyon tetszik, és a minősége is tökéletes, úgyhogy örömmel fogom használni, csak azért mégsem erre számítottam. Egyébként ez az új árnyalat mintha a MAC Melba kistestvére lenne.


Felül az új, alul a régi verzió.


Ha iHerb-ről rendeltek, akkor használjátok a PSZ780 kódot, ami $10 kedvezményt jelent, ha $40 felett vásároltok vagy $5 kedvezményt, ha $40 alatt. :)
 

Ti jártatok már így termékkel?


3 megjegyzés:

  1. Mindkét verzió színe szép, de azért meglepő!
    Nem kérdeztél rá iHerben, hogy mi lehet az oka?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szerintem az iHerb nem sokat tudna mondani, akkor már az elf-nek írnék, hogy változtattak-e valamit, de ennyire nem izgat a dolog:)

      Delete
  2. Érdekes... nekem a régebbi verzió színe jobban tetszik így képek alapján és valahogy az új nem is tűnik rózsaszínesnek, pedig a neve ezt sugallná :D

    ReplyDelete