essence - How to make your face wow


A mai bejegyzésben az essence how to make you face wow makeup box-át fogom nektek bemutatni, ami két féle pirosítót, egy bronzosítót és egy higlighter-t tartalmaz: másszóval az arc sminkkel való formázásának (kontúrozás) eszközeit. Drogériás márkáknál eddig még nem is nagyon láthattunk ilyen kit-eket, de lássuk, hogy sikerült-e egy minőségi, jól kihasználható terméket összehoznia-e az essence csapatának.



A paletta csomagolása szerintem nagyon jópofa, engem a csomagolással mindig levesznek a lábamról a márkák - a Benefit-nek vannak nagyon hasonló kis dobozkái, gondolom az essence-t is ők ihlették meg. Maga a doboz nagyon jól mutat a sminkes asztalunkon, de egyáltalán nem praktikus: utazásra szerintem senki nem ezt dobná be a neszeszerbe, sok helyet foglal és bár mágnessel jól záródik a dobozka, én félteném. 

Kinyitva elénk tárul egy egész nagy méretű tükör, a négy termék és egy kis kihúzható fakkban két kélpes tutorial arról, hogy melyik terméket hova érdemes felvinni. Én ettől a használati módtól mindenkit óva intenék, ugyanis a bronzosítót pont  a highlighter helyére javasolja felvinni, amivel igencsak vicces hatást érhetünk el. (A lenti képen majd látjátok miről beszélek.) Ide be is illesztek egy képet a bronzosító és a highlighter helyes használatához:



 Maga a négy termék változó minőséget mutat, úgyhogy vegyük őket sorra:

Bronzosító: ha ezt a bronzosítót kontúrozásra szánják, akkor miért van teli csillámmal? Köztudott, hogy ehhez csak és kizárólag matt terméket lehet használni, különben nem lesz szép az eredmény. Szóval ez a bronzosító sajnos teljesen alkalmatlan kontúrozásra, maximum egy napcsókolta hatást tudunk vele elérni, ha oda visszük fel ahol a nap először megkapja az arcunkat. Kár érte, mert egyébként az a meleg tónusú narancsos bronzosító, ami az olcsóbb márkákat jellemzi.

Highlighter: ez egy hideg fényű, finomra őrölt por, ami szerintem kiváló annak, aki még csak most ismerkedik a kiemelő porokkal. Nagyon finoman emelhejük vele ki az arccsontot, a szemöldökcsontot vagy éppen az ajkak feletti részt.

Pink pirosító: ez egy matt darab ami brutálisan pigmentált. Érdemes vigyázni vele, mert könnyen túlzásba lehet esni vele és már kész is a bohócarc.

Narancs pirosító: Ez egy csillámos pirosító, de mintha a csillámok csak a felső rétegre lennének fújva, ahogy haladunk lefelé már egyre kevésé szembetűnőek. Ő már csak közepesen pigmentált, így ezzel ajánlanám kezdeni, mert vele nehezebb túlzásba esni. 

A két pirosítót egyébként keverni is lehet, úgy talán sikerülhet egy természetes árnyalatot kikvereni, mert azért valjuk be, senki nem narancssárgásra vagy rikítórózsaszínre pirul el.... :)




Nagyon vegyesek az érzelmeim ezzel a termékkel kapcsolatban, mert a koncepció szuper lenne, a csomagolás is nagyon megnyerő, viszont a termék lényege, a benne található porok minősége és kihasználhatósága kifogásolható. A terméket egy erős közepesre értékelem, a highlighter a legminőségibb része, de csak ezért nem éri meg kiadni rá a majd' 2000 Ft-os árát. :(


Nektek megvan valamelyik Makeup Box? Ez hogy tetszik?


4 megjegyzés:

  1. Sejtettem, hogy bibis lesz, pedig annyira lehetne szeretni, nem csak a csomira adtak volna nagyobb hangsúlyt! :/

    ReplyDelete
  2. A bronzosítót bronzosítónak szánták, ami magyarul annyit jelent, hogy úgymond nap csókolta orcát varázsoljon, tehát az arc kiemelkedő részére kell tenni. Attól még, hogy mind a kontúr, mind a bronzosító barna árnyalatú teljesen más a funkciója, sajnos sok helyen látom, hogy összekeverik a két dolgot. Ne vedd magadra kérlek nem okoskodni jöttem és nem kioktatni csak már annyi helyen láttam, hogy kikívánkozott.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nem veszem magamra:) Én is tudom mi a különbség a 2 között, írtam is, hogy ez a napcsókolta hatás eléréséhez teljesen jól használható. VISZONT nekem egy arc formázására szánt palettába nem ez illett volna, hanem egy matt kontúrozó púder. :)

      Delete