Napvédelem körkép

Ebben az összefoglaló bejegyzésben megmutatom nektek azokat a termékeket, amiket én használok így nyáron a fényvédelemhez - akár a mindennapokban, akár nyaraláson.  Igaz a nyár felén már túl vagyunk, de sokan még csak most fognak nyaralni menni, így hátha lesz akinek hasznos lesz ez a bejegyzés.

TEST


Bioderma Photoderm Bronz SPF 30

Ez a termék a legnagyobb kedvencem, olajos állagú spray, ami elősegíti a barnulást. Amikor ráfújom a bőrre tényleg nagyon olajos érzés, de pikk-pakk beszívódik és utána már csak egy selymes érzést hagy maga után. Nekem nagyon fehér bőröm van és ez a 30-as faktor bőven elégnek bizonyult, de úgy tudom kapható más - magasabb és alacsonyabb - faktorszámokkal is. Már a flakon felét elfújkáltam amikor megláttam, hogy hajra is használható: azóta oda is fújok strandoláskor, de van hogy hajmosás után a még vizes hajamat is befújom vele, így olyan a hatása mint egy olajos hajápolónak csak napvédelemmel kiegészítve. Az illata tipikus naptejes, de nem túl tolakodó, hamar elillan. Elvileg arcra is használható, de oda még nem próbáltam.

Hasznos összetevők: E-vitamin, Napraforgómag olaj, Orbáncfű kivonat (bőrnyugtató), Lucerna kivonat (anitoxidáns), Alga kivonat (vízmegkötő)

Káros összetevők: Illatanyag.

Eucerin Allergy Protection Sun Creme-Gel SPF 25

Ez már egy klasszikus, tej állagú napvédőkrém 25-s fényvédőfaktorral. Nagyon érzékeny, napallergiás bőrre is használható és krémmániás vélemények szerint nagyon jól véd a napkiütések ellen is. Nekem nem hajlamos kipattogni a bőröm napozáskor, így erről nem tudok érdemben nyilatkozni, de természetesen normál bőrön is nyugodtan lehet használni. 

A krém állaga elég folyós és nagyon hamar beszívja a bőr. Illatanyagmentes, csak egy nagyon enyhe naptejes illata van közelről megszagolva. Sajnos az összetevőlista ötödik helyén áll a denaturált alkohol, ami irritálhatja és száríthatja a bőrt.

Hasznos összetevők: E-vitamin, Glicerin (hidratál), Glucosylrutin (antioxidáns)

Káros összetevők: denaturált alkohol.

ARC

Bioderma

Smink alá (is) szoktam használni, alapvetően gyorsan beszívódik és szépen lehet rá sminkelni. Egy picit fényesebb lesz tőle az arc és ezáltal a smink is, púdert mindig használok rá és így teljesen jól vállalható egész nap. Már a harmadik tubussal fogyasztom, nagyon sok változatban kapható a különböző bőrtípusokhoz igazodva. Ennél jobban csak egy Paula's Choice fényvédő vált be, amit néha anyukámtól szoktam lenyúlni, az maradéktalanul beszívódik és semmi nyoma.

Alba Botanica

Ez a legutóbbi iHerb-es csomagban érkezett és azóta már használtam jópárszor. Ez nem az a krém amit városban, smink alá használni lehet, ahhoz ez túl fényes, "fényvédős". Viszont strandoláshoz, amikor nem sminkelek nagyon is jól jön a 45 faktoros védelem és a nyugtató levendula illat csak ráadás. A márka termékei között egyébként érdemes szétnézni, nagyon szépek a termékek összetevői

 

HAJ

Bonacure termékcsalád


Megmondom őszintén, hogy a sampont nem én használom - kerülöm az SLS-t, mint összetevőt - de anyukám nagyon szereti a festett hajára. A pakolás viszont valami álom, már el is fogyasztottam az első tégellyel! Nagyon nagyon puha lesz tőle a hajam és könnyen kezelhető, de nem a szilikontól - bár sajnos van benne egy pici, de az összetevőlista közepén-végefelé, úgyhogy én azt mondom ez még belefér. A hajspray nagyon jó ötlet lenne, ha nem a denaturált alkohol lenne a második összetevője, ami köztudottan csak rosszat tesz a hajnak: kiszárítja és roncsolja a szerkezetét. Pedig még csillog is, úgyhogy kár érte. :(

AJAK


eos Lemon Drop SPF 15
Az eos ajakápolói közül a citromos 15-ös fényvédőfaktort kapott. Az illata isteni citromos, de én sajnos nagyon érzem az ízén a napvédőt. Ettől függetlenül nagyon jól ápol a többi eos-hez hasonlóan, de a mellékíze miatt ritkán használom.

Eucerin Lip Aktiv LSF 6

Az Eurcerin ajkápolója 6-os fényvédőfaktort, E-vitamint, méhviaszt, jojoba- és pálmaolajat tartalmaz. Ennek elég alacsony ugyan a fényvédőfaktora, de cserébe legalább nincs rossz íze. Eddig ez az egyetlen fényvédős ajakápoló, amit szívesen használok, pedig próbáltam már néhányat. A hidratálóhatásával is meg vagyok elégedve, egy enyhe viaszos réteget képez a szájon és egy kis fényt is ad neki. A kiszerelése is praktikus és jól zár, úgyhogy simán bele lehet dobni a strandtáskába. 


Ti milyen fényvédő termékeket használtok? Mennyire tartjátok fontosnak a káros sugarak elleni védekezést?


1 megjegyzés:

  1. Szia tegnap kaptunk egy díjjat és mi is díjjazunk téged. :) http://kialakito.blogspot.hu/2014/07/egy-uj-merfoldko-liebster-award-az-elso.html
    Üdv: Kialakítós lányok Enikő és Gina

    ReplyDelete