YSL Rouge Volupte - Corail Intuitive


Ma az egyik legszebb -csomagolású- rúzsomról hozok nektek bejegyzést. Már jó rég a birtokomban van, ha jól emlékszem még februárban kaptam a szülinapomra. Nagyon rég vágytam egy Yves Saint Laurent Rouge Volupte-ra, úgyhogy szuper ajándék volt. :)



Ez a Shine vonal tagja, tehát egy kevésbé pigmentált, de annál inkább fényes rúzsról van szó. Az enyém a 15-ös Corail Intuitive árnyalat, ami egy tökéletes tavaszi-nyári szín. Egy rétegben csak egy egészséges színt és fényt ad az ajkaknak, de építhető, és az erősebb fedéssel igazán üde megjelenést kölcsönöz az arcnak. 


A rúzs állaga nagyon krémes, szinte vajszerű így a tartóssága nem a legjobb és sajnos nagyon gyorsan is fogy. Az illata a szokásos YSL rúzs/szájfény illat, amiből mindenki mást érez ki - van aki virágosnak mondja, engem special az oregánóra emlékeztet, ami kicsit furcsa, szóval az illata nem a kedvencem.

A csomagolásról muszáj ejtenem néhány szót - azt hiszem ezt a rúzst a gyönyörű csomagolása teszi igazán különlegessé: az elegáns és a giccses megjelenés között van valahol fél úton, van akinek már túl sok ez az arany külső, de szerintem csodaszép.




Hogy tetszik a rúzs? Nektek van különleges csomagolású sminkterméketek?:)


4 megjegyzés:

  1. Szép színe van, a csomagolása meg vitán kívül a legszebb, a rúzsok közül :)

    ReplyDelete
  2. Nagyon szép a színe és a csomagolása a legesleggyönyörűbb, amit valaha megalkottak. A születésnapomra terveztem egy ilyet venni, de mivel nem túl tartós rúzs, ezért inkább másra áldoztam a pénzt.

    ReplyDelete
  3. Óó istenem, erre a rúzsra vágyakozok már egy ideje! :)

    ReplyDelete