NOTD - Golden Coral




A mai bejegyzésben egy nagyon gyors manikűrt mutatok meg nektek: a hipergyorsan száradó homoklakkokkal mindig gyorsan és látványosan fel lehet dobni egy manikűrt, most a Max Factor korall lakkját egészítettem ki a Lovely arany homoklakkjával. A Max Factor Cute Coral önmagában nekem egy picit unalmas volt, de így arannyal párosítva már egy igazi nyári manikűrt kaptam. A MF lakk egy picit lassan szárad és az ecsete se a kedvencem, de egyébként jól bírta, a Lovely lakk pedig szuper minőség.

Nektek van bevált módszeretek, ha gyorsan kell lakkoznotok?


8 megjegyzés:

  1. Szerintem ugyanez a Max Factor lakk van meg nekem is, én szeretem, olyan szép :) Erre az arany homoklakkra pedig már hónapok óta fáj a fogam, de sehol nem volt már :( Tényleg szuper párosítás!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tényleg szép önmagában is, csak lehet, hogy én már megszoktam, hogy egyszerre 2-3 lakk van a körmeimen és unalmasnak találom az egy lakkos manikűröket:D A Golden Rose-nak talán még kapható ilyesmi lakkja!

      Delete
  2. Nekem is nagyon tetszenek :) Ezt a homoklakkot lehet még kapni?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Már sajnos nem, egy téli limitált kiadás volt. :( De a Golden Rose lakkok között azt hiszem van nagyon hasonló!

      Delete
  3. Nekem is megvan ez a MF lakk, nagyon szép darab szerintem! :) Szuperül mutat az arannyal!

    ReplyDelete