Napi smink - Rebel

Nagyon rég volt már napi smink a blogon, de tegnap este volt időm csinálni néhány képet, mielőtt a barátnőimmel találkoztam. Több új kedvencet is használtam (szemhéjpúder, szájfény, spirál), amikről nemsokára bővebben is írok!





Arc/Face:

  • Missha BB Boomer
  • Holika Holika Peach Girl BB krém - #01
  • Riri Loves Mac bronzosító - #Hibiscuss Kiss (kontúr)
  • MAC MIneralize pirosító - #Dainty
  • essence Sun Club highlighter
  • Urban Decay All Nighter sminkfixáló spray/setting spray

Szem/Eyes:
  • Etude House Proof 10 szemhéjalapozó
  • Max Factor mono - #Golden Amazon (mozgó szemhéj)
  • Urban Decay Naked - #Toasted (mozgó szemhéj), #Hustle, Darkhorse (mélyítővonal)
  • L'oreal zselés tus
  • essence I Love Extreme szempillaspirál
  • Urban Decay Naked2 - #Tease (szemöldökre/brows)
  • Catrice szemöldökzselé/brow gel

 Száj/Lips:
  • MAC rúzs - #Rebel
  • BeYu szájfény - #23



13 megjegyzés:

  1. De szép lett ez a smink, nagyon tetszik! :) Annyira szép telt ajkaid vannak, minden szín olyan jól mutat rajta!

    ReplyDelete
  2. úúú ez szalagavatóra is tökéletes lenne *,* nem csinálnál ebből légyszives egy step-by-stepet? a tablófotózásom dec.11-én van. szép lenne ez a smink :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hú, még soha nem csináltam step-by-step sminket, de holnap megpróbálkozom vele! :)

      Delete
  3. Szép! Én nem szeretem hangsúlyozni a számat, mert óriásinak gondolom pedig lehet hogy a valóságban nem is olyan vészes. Rajtad bármilyen árnyalatú rúzst is láttam eddig, mindegyik egytől egyig jól állt!! Mázlista:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Köszönöm! :)) Pedig szerintem a nagy szájnál nincs jobb és szexibb, úgyhogy nyugodtan hangsúlyozd! :D

      Delete
  4. Tetszik a sminked, Neked nagyon jól áll! :)

    ReplyDelete
  5. Nagyon szép! :) Tényleg jól áll mindenféle rúzs! :)

    ReplyDelete
  6. Gyönyörű lett ez a smink, a rúzs a kedvencem, nagyon jól áll neked. :)

    ReplyDelete