F&F Wishlist

Mivel a Joy-napokon lesz kupon az F&F-be is, felnéztem a honlapjukra és most azt kívánom bár ne tettem volna, mert annyi szuper dolgot találtam! Összeállítottam belőlük egy kívánságlistát, a következő hétvégén biztos be fogok szerezni ezek közül néhány dolgot. Legjobban a kabátra és a peplum felsőkre fáj a fogam. Mindegyik kép alá odaírtam a teljes árát a darabnak, ebből 20% még lejön a Joy-napokon.

Bézs kabát szőrmegallérral 18 900 Ft. és fehér felső parfüm mintával 3 290 Ft.


Fehér 5 690 Ft. és púderszínű 6 990 Ft. peplum felsők.

Karácsonyi pulcsik 5 990 Ft.

Fekete pörgős szoknya 4 890 Ft. és jeggings 3 290 Ft.
Melltartó 2 890 Ft. és bugyi 1 490 Ft.




Ti mit terveztek a Joy-napokra? Hogy tetszenek nektek ezek a darabok?


14 megjegyzés:

  1. Neeee erről lemaradtam :O
    Mikor jelent meg a JOY? Volt benne Body Shop kupon? :O

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kb. 2 hete jelenhetett meg és Body Shop nem volt :(

      Delete
    2. Katasztrófa ez a joynapok.hu oldal....azt írja, hogy TheBodyShop kupon van, és ajándékot adnak a vásárlás mellé, de hogy milyen összegű minimum vásárlás, vagy mit adnak ajándékba az rejtély :S :((((

      Delete
    3. Na, csak megtaláltam :)
      5k vásárlás felett egy tavaly limitált karácsonyi gyömbéres tüsfürdőt adnak ajándékba. Remélem visszajön az ünnepekre a gyömbéres tusi, mert Isteni fini volt :)

      Delete
    4. Jajj, tényleg, ne haragudj elfelejtettem, hogy volt kupon, mert nem kedvezményt adnak így nem érdekelt.. de most, hogy mondod egy kis gyömbéres tusfürdőt adnak ha jól emlékszem 5000 Ft. felett vagy még több :/

      Delete
    5. Na akkor te is megtaláltad!:) Én is szeretem a gyömbéres vonalat, pont most fogyott el a testvajam. Biztos, hogy lesz idén is!:)

      Delete
    6. Köszi azért, hogy megnézted ^^
      Mandulásra fáj a fogam, sajnos eddig nem szaglásztam meg, de mindenki imádja, úgyhogy be kell ruháznom egyre :P

      Delete
    7. Azt még nem szagoltam én se, nekem a passion fruit volt a nagy kedvencem, amit kivontak :(

      Delete
  2. Ohh az a fehér fekete szarvasos pulcsi...nagyon cukiiiii!!! Máris felnézek én is a honlapra! :)

    ReplyDelete
  3. én ezt a jeggingset 2 hete már megvettem, de tuti veszek joy-napokon még egyet, annyira imádom!! :)

    ReplyDelete
  4. ezek a karácsonyi pulcsik irtó cukik *.* kellenek kategória! :)))

    ReplyDelete