Teszt - 3 Hajápolási termék

Még a Glamour-napokon szereztem be ezt a 3 terméket, van amelyik azóta el is fogyott, úgyhogy megérett róluk a teszt. Hajápolásos bejegyzések úgyse nagyon voltak még a blogon, de ha szeretnétek megmutatom a hajápolási rutinom. :)


L'oreal Everpure Volumennövelő sampon - Nagy reményekkel kezdtem használni ezt a sampont, szulfátmentes és rozmaringolajat tartalmaz, ami jót tesz a hajnövekedésnek. Már első használatkor csalódtam, mert ugyan első nap gyönyörű volt tőle a hajam, másnapra szörnyen viszketett a fejbőröm és csúnyán bezsírosodott. Gondoltam adok neki még pár esélyt, a viszketés ugyan enyhült de a zsírosodás sajnos megmaradt, úgyhogy ez egy csalódás és az ára is 2500 Ft. körül volt.




L'oreal Elseve Totail Repair Extreme hajpakolás - Ez már egy sokkal-sokkal jobb termék, el is használtam és végig nagyon tetszett a hatása, puha, fényes hajat eredményezett. Újra viszont nem vettem, mert ez a hatás csak átmeneti volt, gondolom a benne található szilikonnak köszönhetően. Már többször megfogadtam, hogy a samponon kívül csak kókuszolajat használok a hajamra, mert az teljesen bevált, de mindig elcsábulok. :)


Got2B Volumania szárazsampon - Ez már a második flakonom ebből a szárazsamponból, és azóta is imádom. Málnaillata van, olyan mint az Yves Rocher málnás termékeinek és az illat elég tartós is. A szárazsampon hatása is szuper, bár kicsit többet kell használni belőle, mint más termékből, de kárpótol, hogy nem marad fehér a hajam.


Próbáltátok valamelyik terméket? Mik a kedvenc hajápolási termékeitek?


4 megjegyzés:

  1. Uh a száraz sampont én is kipróbálom majd akkor :)

    ReplyDelete
  2. A szárazsampon már kipróbálásra vár, csak még van az eddigi kedvencemből. Nagyon kíváncsi vagyok, mert eddig mindegyik fehérített kicsit, bár szerencsére a mostani szépen kifésülhető :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Egy picit ennek is van színe amikor ráfújod, de fésülködés után nem látszik egyáltalán:) Kíváncsi vagyok, hogy tetszik majd neked!

      Delete