H&M Nudes Mini szemhéjpúderpaletta

A karácsonyi termékeknél találtam ezt a mini szemhéjpúderpalettát, és nem tudtam otthagyni. Elsősorban azért vettem meg, mert tökéletes lesz utazáshoz, a szokásos natúr színekből álló sminkemet elég jól el lehet vele készíteni és  matt sötétbarna a szemöldökömre is jó lesz - így két legyet ütök egy csapásra, ahogy mondani szokták. Színmintákért és több képért olvass tovább!




Először a csomagolásra figyeltem fel, annyira aranyos ez a csipkeminta! Ahogy kinyitjuk a dobozt 3 szín és egy applikátor látványa tárul elénk, egy matt fehér, egy szaténfényű bézs és egy matt sötétbarna található meg benne. Pigmentáltságuk közepes, de alappal egészen jól lehet velük dolgozni. Én a bézs színt használtam a mozgószemhéjamra, a sötétbarnát a mélyítővonalban és a külső v-ben, a fehérrel pedig satíroztam, illetve a szemöldökcsontot emeltem ki. Nem azt mondom, hogy ez egy must-have vétel, számomra a legnagyobb előnye a kis mérete és csakis emiatt vettem meg, de nem egy rossz darab, akár ajándéknak is nagyon aranyos lehet. Még egy szürkés-feketés verzióban is kapható, 990 Ft.-ért.


Alap nélkül.

Alappal.


Hogy tetszik nektek a paletta? Örülnétek egy ilyen ajándéknak?


6 megjegyzés:

  1. Alappal nagyon szép, a csomagolásról nem is beszélve :)

    ReplyDelete
  2. Nagyon tetszenek a színei, szóval igen, örülnék egy ilyen ajándéknak :-)

    ReplyDelete
  3. Nekem ez nagyon tetszik! Annyira cuki a csomagolása is :)

    ReplyDelete
  4. de jo! mar regota keresek ilyen szineket de eddig meg nem talaltam meg a tokeleteseket. koszi az infot! :)

    www.bajusz-blog.blogspot.hu

    ReplyDelete
  5. Oh de szép! *.* Hol vetted? :) Én nem láttam ezt de még a weboldalukon sem. :-/

    ReplyDelete