Teszt - essence Longlasting ajakrúzs - Wear Berries!


A mai teszt alanya egy essence rúzs lesz az új szortimentből, mégpedig a Wear Berries! nevű árnyalat. Nekem nagyon testszik az új csomagolás, szerintem elég minőségi benyomást kelt, főleg ha a régebbi, játékrúzsokra emlékeztető csomagolással hasonlítjuk össze. A középen húzodó csík és az alján taléálható matrica is megegyezik a rúzs színével, így könnyen felismerhető hogy melyik árnyalattal van dolgunk akkor is ha több ilyen rúzs van a birtokunkban.




Az árnyalat neve elég megtévesztő, én egy sötét bogyószínre következtetnék a névből de igazából egy rágógumi rózsaszín darabbal van dolgunk. A formula meglepően jóra sikerült, nagyon krémes, könnyen kenhető és mégis teljes fedést ad. A longlasting jelzővel viszont már picit vitatkoznék, azért nem egy olyan húde tartós darabról van szó, de néhány órát szépen kibír. Viszont ez az árnyalat eléggé sárgítja a fogakat, úgyhogy erre mindenképpen figyeljetek oda vásárlásnál. A rúzs illata egyébként megegyezik a Stay With Me szájfényekével.




Ebben az árkategóriában szerintem szuperek ezek a rúzsok, a színválaszték is nagyon széles és a minőség is abszolút jó, úgyhogy én csak ajánlani tudom őket.

Olvasói kérésre kiegészítettem a bejegyzést olyan képekkel, ahol rajtam látjátok a rúzst. :)

Nektek meg van valamelyik árnyalat az új szortimentből? Ez hogy tetszik?


7 megjegyzés:

  1. Tényleg nagyon megnyerő az új csomagolás!:) Én a sötétebb árnyalatokat nézegetem, valahogy ősszel csak azokat tudom elképzelni magamon,de még nem döntöttem,vártam a teszteket róla mindenhol,hogy milyenre sikerült, de kezd meggyőzni!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szerintem nem lehet vele nagyon mellélőni, pláne ennyi pénzért! :)

      Delete
  2. Megmutatod ajakra felkenve is kérlek? :)

    ReplyDelete
  3. Már nézegettem én is ezt az árnyalatot, tetszik nagyon! :)

    ReplyDelete
  4. Szép az új csomagolás és ez a szín is. :) Én is kinéztem, csak nem igen áll nekem az ilyen jól. :D

    http://life-beauty-me.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Nekem a Color Chrus van meg, igazi pink szín, nagyon szeretem, nem sokára én is meg írom a tesztem róla! :)

    ReplyDelete