Maybelline Baby Lips - már itthon is!

Lehet, hogy már tudjátok, de itthon is kaphatóak a Maybelline híres ajakápolói, a Baby Lips-ek, méghozzá a Müllerben és még sajnos csak 4 féle verzióban. Én a sárga-piros Intense Care verziót választottam, jön a tél, gondoltam haszna lesz az extra hidratálásnak. Ha kíváncsiak vagytok hogy vált be, olvassatok tovább!



Ebben a Baby Lips-ben 20-as fényvédő van, én ettől féltem egy kicsit, mert az eddig próbált összes fényvédős ajakbalzsamnak volt egy fura, kellemetlen íze, biztos tudjátok mire gondolok, de ebben csak nagyon-nagyon enyhén lehet érezni, úgyhogy megnyugodtam. Én úgy szoktam használni, hogy nappal ezt, este pedig a jó öreg Carmex-et.


A termék teljesen színtelen, viszont nagyon szép fényt ad az ajkaknak, ami néhány órán át ki is tart. Az illata pedig mesés, nem tudnám pontosan körülírni, de nagyon finom édeskés, és valamire emlékeztet a gyerekkoromból, talán cseresznyés-mandulás, de nem olyan intenzív, mint a Balea tavalyi tusfürdője! Elég nagy mennyiséget kapunk, és ahogy észrevettem elég lassan fogy, úgyhogy pár hónapig biztos ki fog tartani.


Az árát illetően 785 Ft., és a Müllerekben megtaláljátok, ne az ajakápolóknál keressétek, amikor én vettem a Maybelline pult egyik polcára voltak dobálva!

Swatch.

Próbáltatok már Baby Lips-et külföldön esetleg? Szeretitek? Be fogtok szerezni itthon?


15 megjegyzés:

  1. nekem a pink azaz a punch verzió van még.nagyon szeretem egyik legjobb ajakápoló amit használtam. :)

    ReplyDelete
  2. A héten én is elindulok levadászni őket. :D

    ReplyDelete
  3. Vasárnap még nem volt az én Mülleremben, remélem ma már megtalálom mindhármat! A színezettre kíváncsi vagyok nagyon, kár hogy csak 3-at hoztak be.:( Remélem hamarosan bővítik a skálát! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szerintem ha nepszeruek lesznek, akkor jon a tobbi is, mint a colour tattoo-knal!:)

      Delete
  4. Hírhedt? Akkor nem tetszik senkinek, és rosszakat írnak/mondanak róla? Ez egy pici fogalomzavar volt. :)

    ReplyDelete
  5. Hát én mindenképpen beszerzek egyet. Valamikor a Labello-ra esküdtem, de újítani akarok, és szerintem ez lesz az. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. A Labello nekem nagyon szaritja a szamat, probald ki a tegelyes Carmex-et, az a legjobb! Utana pedig ezt:)

      Delete
  6. Nekem a Peach Kiss és a Cherry Me van, az előbbit kevésbé szeretem, az utóbbi mindig a táskámban van. Tény, hogy itt is nagyobb a hype mint megérdemelné, de nem rosszak. Azt nem néztem, hogy itthon melyik 3-at lehet kapni, de nyáron beszerzek egy fényvédőset is az tuti.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ezen kivul egy szinezettet, talan pont a peach kisst es meg egy szintelent! Kar hog a cherry kiss itthon nincs :(

      Delete
  7. Gyanútlanul odasétálok a Müllerben az ajakápolós pulthoz, mert szerettem volna egy Carmex-et venni, annyian dicsérik, nekem meg állandóan cserepes a szám, gondoltam kipróbálom. Hát mikor megláttam, hogy ott csücsülnek az alsó polcon, gondolkodás nélkül beledobtam a kosaramba a kék-rózsaszín Hydrate verziót. Még ki sem próbáltam, az volt az első doglom, hogy megnézzem, mit írnak róla és mikor megláttam, hogy nálad van róla teszt, hát nagyon megörültem :) Szóval most már ideje lenne kicsomagolnom :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Örülök, hogy hasznos volt! Hogy vált be azóta? :) Egy Carmex azért sokkal jobb ennél, úgyhogy azt is mindenképpen szerezd be valamikor! :)

      Delete