Októberi kedvencek


Az októberi kedvenceimről nem csináltam videót, mert nem volt köztük túl sok érdekesség. Néhányat azért mégis sikerült összeszednem, őket most egy bejegyzés keretein belül mutatom meg.



Szeptember utolsó napján vettem ezt a Riri MAC bronzosító duot (Hibiscuss Kiss), amit azóta minden nap használtam kontúrozásra, illetve a pirosító része is jónéhányszor előkerült. Hihetlen milyen minőségbeli különbségek tudnak lenni bronzosító és bronzosító között, soha nem gondoltam volna.

A szememre legtöbbször a 2 új Color Tattoo árnyalat (Metallic Pomegranate, Permanent Taupe) került, amik a Glamour-napok szerzeményei. Állagra és tartósságra nem a legjobb CT-k szerintem, nálam az On&On Bronze mindent visz, de az isteni őszies színeik és a jó kombinálhatóságuk miatt mindenképpen szerepelniük kellett itt. Tesztet nem terveztem róluk, mert a csapból is ők folynak most, de ha mégis szeretnétek akkor írjátok meg!

Az ajkaimra legtöbbször a MAC Rebel rúzsát kentem, ami instant szerelem volt. Rajtam picit pinkesebb, mint a legtöbb swatch-on, amit kicsit sajnálok is, mert nem annyira jön ki a lilás-bordós színvilága, de így is szuper őszi-téli szín. A finishe (satin) pedig nagyon kellemes, nem szárít annyira mint a retro matte rúzsok, nem is olyan kemény az állaga, így nagyon jól siklik az ajkakon, de mégis egy félmatt finish a végeredmény, ami elég tartós.
Isteninen kiegészíti a Very Berry árnyalatú Catrice ajakceruza, amit az akciós kosárban vadásztam 250 Ft-os áron. Már volt ebből a családból korábban egy piros darabom, amit szintén nagyon szeretek, és ennek a minősége is kifogástalan.


Fentről lefelé: Metallic Pomegranate, Permanent Taupe, Rebel, Very Berry

Ti miket szerettetek használni októberben?


4 megjegyzés:

  1. Sok-sok szépség! :) Csinálhatnál őszi must have listát, hogy mik nálad az abszolút favorit őszi kozmetikai és divat-kiegészítő darabok. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szia! Már csináltam ilyen videót a kedvenc őszi sminktermékeimről, itt tudod megnézni:

      http://www.youtube.com/watch?v=k_J8Tq550G84

      Remélem tetszik! :)

      Delete
  2. gyönyörű az a bronzosító!!! KELL! :))

    ReplyDelete
  3. A Mac bronzer irgalmatlanul szép! Nekem a két CT is nagyon bejön, legalább annyira imádom most a taupe-ot, mint amennyire nem tetszett eleinte. :)

    ReplyDelete