Haul

Összegyűjtöttem az elmúlt hetek zsákmányait, és most egy bejegyzés keretében megmutatom nektek, mert tudom hogy szeretitek az ilyen posztokat. Kezdem a legfrissebbel, a Joy-napos kuponokkal több terméket is beszereztem, a L'oreal 25%-os kuponnal megvettem a Micellás arclemosó utánpótlását, a Rexona termékekre is volt 25% kedvezmény, a dezodorok pedig mindig jól jönnek. Egy Gliss Kur és egy Schauma termékre is volt 50% kedvezmény, én most 2 sampont választottam, a Gliss Kur Folyékony selyem termékcsaládját nagyon szeretem, a Schauma Koffein samponját pedig a hajnövesztő projekt keretében szeretném kipróbálni. A 2 Balea testápoló pedig teljes áron sem került sokba, a száraz bőrre való 500 Ft, az Urea-s pedig 800. Ebből egyébként már a másodikat veszem, nekem teljesen bevált.


Már a pénztártól szaladtam vissza ezért az Alverde Karácsonyi testvaj csomagért, amiben 3 db. 50 ml-es testvajat találunk. Elsőre csak az egyiknek tetszik igazán az illata, de még lehet, hogy összebarátkozunk a többivel. Teszt lesz róla sok-sok képpel! (900 Ft.)


Múlt héten az eBay-ről rendelt BB krémek is megérkeztek, az egyik a szokásos Missha Perfect Cover, őt szerintem már nem kell bemutatni senkinek aki olvassa a blogom, a másik pedig egy újdonság, a Missha BB Boomer, ami egy speciális primer BB krémek alá. Eddig nagyon tetszik, teszt lesz róla!


Pénteken pedig a Newdoors Communications-től is megérkezett a tesztparfümöm, ami nem más, mint az új Tom Tailor East Coast Club női változata, amit innen is köszönök! Még ismerkedünk egymással, de elsőre nagyon tetszik az illat, a csomagolása pedig nagyon édes, nemsokára ti is meglátjátok!

Miről szeretnétek elsőként olvasni? 



16 megjegyzés:

  1. Engem a BB-krém,de főleg az alverde testvaj érdekelne nagyon!:) Kuponnal volt 900 forint?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. A BB-rol mar van teszt a blogon, keress ra!:) az Alverde-hez nem volt kupon, az teljes aron annyi!:)

      Delete
  2. A Gliss Kur jó választás, én imádom, az egyetlen márka, ami tökéletes a hajamra minden tekintetben! :)
    A Schaumatól nekem anno korpás lett a hajam... Na a prímerre kíváncsi lennék, mert majd szeretnék beszerezni egyet. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ó, remélem nekem nem lesz korpás tőle! :/

      A primer nagyon jó, de hamarosan részletesen is írok róla! :)

      Delete
  3. Nagyon cuki az Alverde testvajak csomagolása, kíváncsian várom a tesztet :)

    ReplyDelete
  4. Ó, a karácsonyi testvajcsomagot meg kell néznem magamnak :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nekem kicsit csalódás volt 2 illat a 3ból, de ez egyéni ízlés kérdése és az én hibám, hogy nem szagoltam meg ott, lehet neked tetszeni fog!:)

      Delete
  5. én is használtam a Fito Koffeines sampont. eleinte csodaszernek tűnt, jót tett a hajamnak, de a tubus használatának végekor borzalmasan elkezdett korpásodni a hajam. a samponra gyanakodtam, és igazam is volt. leváltottam, azóta egy darab korpa sincs a fejemen.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tegnap kipróbáltam és eddig nem tapasztaltam viszketést, de biztos hogy váltogatva fogom csak használni ezek után :/

      Delete
  6. Nekem ettől a koffeines sampontó nagyon viszketett a fejbőröm és hullott is a hajam a használata után. :///

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tegnap kipróbáltam és eddig nem tapasztaltam viszketést, de biztos hogy váltogatva fogom csak használni ezek után :/

      Delete
  7. A kék testápoló tejet próbáltad már? Én mellényúltam vele! Csak gyorsba lekaptam anno a polcról, mert kellett valami testápoló, de nem volt időm nézelődni, mondom ez jó lesz, nem csalódtam még a Balea-ban! Tévedtem, már alig várom, hogy elfogyjon, mert kb. fél órát kell várnom arra, hogy legalább egy kicsit beszívja a bőröm! :D Nagyon sűrű állaga van, még ez nem is lenne probléma, ha gyorsan beszívódna (amit különben ígér), de NEM! :( Azért neked hátha beválik! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Igen, este használtam és akkor nem zavart, hogy picit nehezebben szívódott be. De tényleg nem az a bekenem magam és már öltözhetek is fajta, de estére szerintem egész jó! :)

      Delete
    2. Igen, én is esténként használom, csak rossz, hogy hozzám ragad a lepedő, ágynemű, pizsi, minden! :D Ezt leszámítva viszont jól teljesít, ez már az én zizim, hogy nem szeretem, ha ragadok! :)

      Delete
  8. Én mostanában a Patikárium citromos-kénes samponra esküszöm. Eléggé problémás a fejbőröm, de szerencsére normalizálódott már.
    A BB krémekről hallottam már, de még közeli viszonyba nem kerültem vele. Szívesen olvasnék róla többet.

    ReplyDelete