Paris wishlist

December elején utazom Párizsba pár napra, és az interneten kutakodva a látnivalók után már most teljesen szerelembe estem a várossal. Megfogott a hangulata, az épületek, az emberek sokszínűsége, egyszerűen minden. Természetesen a smink vonalon is nézelődtem egy kicsit, elöljáróban ezeket néztem ki. Annyira sok mindent nem találtam, a KIKO és a Sephora az, amit biztosan nem hagyok majd ki. Ti voltatok már Párizsban? Mit ajánlotok feltétlen megnézni, a szokásos látnivalókon kívül? Esetleg van valami shopping tippetek is?

SEPHORA

Nars Blush - Orgasm




Make Up Forever HD Foundation

KIKO

Full Coverage Concealer



Make-up Fixer Spray

LAUDRÉE PARIS

Természetesen a macaron-ok sem maradhatnak ki, ha már Párizsban járok.




PIERRE HERME




CHAMPS-ELYSÉES




ÉS PERSZE A KÖTELEZŐ LÁTNIVALÓK...







Ti voltatok már Párizsban? Mit ajánlotok feltétlen megnézni, a szokásos látnivalókon kívül? Esetleg van valami shopping tippetek is?


6 megjegyzés:

  1. Én holnap megyek Párizsba, és természetesen útba ejtem a Sephorát, de nem néztem ki semmit se előre.. Gondoltam majd ott :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. @minorin Utána írnál nekem egy kis beszámolót?:) Akár itt, vagy e-mailben (glamour.everything@gmail.com), lenne pár kérdésem :)

      Delete
    2. És jó utat és szórakozást! :))

      Delete
  2. Még sosem voltam Párizsban sajnos. De ezek után ha megyek én is biztosan ellátogatok a Sephorába. A NARS pirosító régi vágyam, de sajnos olyan drága! :(

    Jó utat és ne felejts el fényképeket készíteni! Beszámolódat is várjuk! :)

    ReplyDelete