Arcápolási rutinom - az extrák

Itt a beígért arcápolási sorozat második része - most azokat a termékeket mutatom meg, amiket csak alkalomszerűen használok.


Maszkok

Nagy kedvencem a Himalaya Herbals Neem maszkja, amit heti egyszer szoktam felkenni fél órára. Zsíros, kombinált bőrre ajánlják, de egyáltalán nem szárít és finom puha lesz tőle a bőröm. A másik maszk, ami megtalálható a fürdőszobapolcomon az a Csokis maszk - ezt gondolom senkinek nem kell bemutatni. Őt egyébként elég ritkán használom, mert a finom illatán kívül semmi hatását nem tapasztaltam, várom hogy elfogyjon végre, de biztosan nem veszek újra.

Kiegészítő kezelések

A bal oldalon látható icipici üveg nem más, mint sima, egyszerű teafaolaj. Amikor kijön egy-két rondaság az arcomon, éjszakára kenek rá egy pöttyöt, és istenien leviszi a gyulladást másnapra.  Figyelem, nem barát-kompatibilis a szaga miatt. :)) A másik üvegvcse a Suiskin AHA-BHA kombinált hámlasztója, amit nem tudok rendszeresen használni, mert mindig elfelejtem, pedig amikor használtam szépen eltűntek a miteszereim, de sajnos amint abbahagytam a használatát vissza is jöttek. Vigyázni kell vele, hogy csak ép bőrre kenjük, mert a sérült bőrfelületet tovább marja.

Ti mivel szoktátok kiegészíteni a napi arcápolási rutinotokat? Van esetleg olyan termék a bejegyzésben, amit ti is használtok?



8 megjegyzés:

  1. A Suiskin hámlasztót én is használom, tényleg jó, csak sajnos én is sokszor elfelejtem! :D

    ReplyDelete
  2. Nekem van ugyan ez a fajta teafaolajam, de semmit nem használ, szerintem az Aromax nem megbizható márka. Inkább a kémiai hámlasztók használnak :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Én azt tapasztaltam, hogy egy meglévő sebre rakva a kémiai hámlasztót csak tovább ront a helyzeten (kimarja), míg a teafaolaj szépen leviszi a gyulladást, pirosságot. De hát kinek mi válik be :)

      Delete
  3. teafaolajat hol lehet beszerezni?! Gyógyszertárban, vagy drogériákban?!

    ReplyDelete