NOTD - Zöld duokróm

A sikeres szakdolgozat leadást meg kellett ünnepelnem egy kis sminkes zsákmánnyal, aminek ez a körömlakk is része volt. Sokan a Chanel Peridot dupe-jaként emlegetik egyébként. Ami nagyon tetszett benne, hogy hipergyorsan kőkeményre száradt mindkét réteg, ilyet még nem is láttam. A tartóssága az egyetlen ami esetleg elronthatja szerelmünket, de erre csak pár nap múlva derül majd fény. :)

S-he 317
 Több képért katt a továbbra!




Nektek megvan ez az árnyalat, vagy esetleg egy másik Chanel Peidot dupe? Szeretitek a S-he lakkokat? 


10 megjegyzés:

  1. Nekem Catrice- Genius in the bottle van, azt is Peridot dupeként emlegetik. Én szeretem, főleg ilyenkor, ősszel. A S-he márkát már kevésbé, szerintem a minőségéhez képest elég drága,de jó a színválaszték.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Igen, azt is kerestem pár hete, de egyik Rossmannban sem volt belőle, így maradt a S-he. Én sem szeretem a márkát, csak a körmlakkjait, tényleg túl van árazva. :) :(

      Delete
  2. .jol nez ki, nekem a Nubar Wildlife lakkja van meg dupekent.
    amugy itt megtalalod a tobbi Peridot dupet is:
    http://www.mandulis.net/2012/08/25/chanel-peridot-dupes/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Köszi a linket! Jól látom, hogy a Nubar vörösesbe hajlik?

      Delete
    2. .hu..ennek is mindenfele szine van..sotetben lehet kicsit vorosebb, napon arany meg zold, szoval sokszinu, a fenytol fugg: )

      Delete
  3. Nagyon tetszik, én is szeretnék hasonlót :$

    ReplyDelete
  4. nekem is megvan ez a körömlakk glamour napok alkalmából féláron . imádom lassan 2 hete csak ez van a körmömön :D sokan már mondták h dejó :D imádom h egyszer zöld máskor meg arany színbe hajlik :)

    ReplyDelete