Napi arcápoálsi rutinom

Két arcápolásos bejegyzést is terveztem, az elsőben a naponta használt termékeket mutatom meg, a másikban pedig az extra trükköket.

Lemosás





Amikor  sminklemosásról van szó egyértelmű kedvencem a Bidoerma Sensibio H2O micellás arclemosója. Igaz, hogy nem a pénztárca barát kategóriába esik, de gyakran ki lehet fogni akciókat, ezt a kis kiszerelést például egy krém vásárlásakor kaptam ajándékba. Nem szárít, nem irritálja a bőrt, nem hagy maga után olajos réteget, pont olyan érzés, mintha vízzel törölném át az arcom, csak éppen makulátlanul eltávolítja a sminket.
Ha problémás a bőröm, akkor a Stella saját márkás arclemosóját használom, ami finom kis szemcsékkel radíroz. Nagyon jó érzés a bőrnek, hűvös, mentolos, felfrissít. Vigyázni kell vele, mert szárít, ezért mindennapos használatra nem ajánlom. Az Olay szemfestéklemosója elvileg a vízálló sminket is eltávolítja - ezt meg kell cáfolnom, de egy gyengébb sminkkel szépen elbánik. Kicsit olajos érzést hagy maga után, úgyhogy én mindig megmosom az arcom vízzel miután használtam.

Tonizálás




Kétféle tonikot használok, attól függően, hogy épp milyen a bőröm állapota. Ha problémásabb, akkor a Stella saját márkás tonikjáért nyúlok, legalább 3-4 éve ezt használom, fodrászkellékesnél lehet kapni 4-500 Ft-ért, és csodát tesz a pattanásokkal. Rögtön megnyugtatja a bőrt, és fertőtlenít az alkoholtartalmának köszönhetően - ezért kicsit szárít is, utána mindenképpen kell arckrémet használnom. Akkor sem szeretem kihagyni a tonizálást, amikor nincs probléma az arcbőrömmel, de ilyenkor egy lágyabb készítményt, a teljesen természetes alapanyagokból készült Sweetsation Therapy Cleralysse tonikot használom. Nyáron átöntöttem belőle egy kis fújós üvegbe, és a nagy melegben ezt fújkáltam az arcomra.


Hidratálás


Reggel és este is használok hidratáló krémet, reggel csak egy nagyon vékony rétegben, úgymond sminkalapként. Erre a célra az Artemis kombinált bőrre való krémje vált be nagyon, ezt a Douglas Beauty Boy-ban kaptam, és azóta is előszeretettel használom.  A másik reggeli krémem az Yves Rocher Culture Bio ébresztő arckrémje, mely tényleg kicsit felébreszti a bőröm és megfelelően ápolja.
Estére ennek az éjszakai párját használom, már a harmadik tubussal. Sajnos mindkettőt megszüntették, ezért elképzelni sem tudom mi lesz, ha elfogynak. Esetleg van valami tippetek helyette? Csak teljesen természetes összetevőkből álló nyugtató krémet szeretnék.
Valamint pár napja kezdtem el használni a Sweetsation Therapy Lumi*Essence krémjét a pigmentfoltjaimra. Az eredmény még várat magára, de eddig csak megfelelő hidratálóhatást tapasztaltam, és semmiféle irritációt.


Nektek miből áll a mindennapi arcápolási rutinotok? Esetleg van olyan termék, ami megegyezik?


3 megjegyzés:

  1. Érdekes bejegyzés,tetszett :))

    ReplyDelete
  2. Ezt a Sweetsationt kipróbálnám, már több blogon is láttam és jók voltak a tapasztalatok. :)

    http://lifelikevision.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. De jó ötlet a tonik arcra fújkálása! Nagyon kreatív! :)

    ReplyDelete