Maybelline Color Tattoo - egy kicsit másképp

Biztos már ezer tesztet láttatok a Maybelline Color Tattoo szemfestékekről, és mások ódákat zengtek róla helyettem úgyhogy a termékről általánosan csak annyit, hogy igen, nagyon tartós, nagyon jó a formula és gyönyörű intenzív színekben kaphatóak (sajnos ugye nálunk egyenlőre csak 6, de külföldön most jelentek meg gyönyörű limitált színek amik aljas módon eBay-ezésre csábítanak).




 Az On and On Bronze árnyalatot már hónapok óta használom napi szinten - hol magában, hol színes alapként - ma pedig hazahoztam a Timeless Black nevezetű fekete színt is. Na de nem magában gondoltam a használatát, hanem fekete alapként, és most a Naked 2 színeivel párosítva mutatom meg, hogy milyen gyönyörű színek keletkeztek (a tovább után):


 Balról jobbra: önmagában, Naked 2 Pistol, Busted, Half Baked, Bootycall, Chopper
  Balról jobbra: önmagában, Naked 2 Pistol, Busted, Half Baked, Bootycall, Chopper
  Balról jobbra: önmagában, Naked 2 Pistol, Busted, Half Baked, Bootycall, Chopper
 Balról jobbra: önmagában, Naked 2 Pistol, Busted, Half Baked, Bootycall, Chopper

Megvan nektek valamelyik Color Tattoo? Önmagában használjátok, vagy színes alapként? Szeretitek? 


7 megjegyzés:

  1. Te jó ég, hát ezek gyönyörűek! :) Köszi a posztot, nagyon hasznos volt, nem is gondoltam, hogy ennyire szépek lesznek a színek így!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Örülök, hogy tetszik! :)) Én is imádom őket.

      És köszi a tanácsod, megfogadtam és kivettem az ellenőrzést. (:

      Delete
  2. Ja, és egy jó tanács: Szerintem vedd ki a szóellenőrzést, mert marha idegesítő, ráadásul én állandóan elrontom, és a végén úgy bedühödök, hogy inkább bezárom az egész ablakot, és nem kommentelek.

    ReplyDelete
  3. En alapnak hasznàlom,nagyon jók.

    ReplyDelete
  4. Eddig öt Color Tattoo boldog tulajdonosa vagyok. Az On and On Bronze és a Pink Gold a legtöbbet használt színek nálam. Az Eternal Gold-ot és az Eternal Silver-t alapként használom és éppen ma szereztem be a Mauve Crush-t, amit egy NYX-es pigmenthez szeretnék használni. Közel egyforma színük van és szerintem sokkal szebbek lesznek együtt :) Ezt a feketét én is szeretném beszerezni, mert legtöbbször fekete szemceruzát, vagy zselés szemhéjtust használok alapként, de egy CT-val biztos sokkal jobb lenne :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zselés tusnak annyira nem jó, én csak alapnak használom, de úgy szuper! :)

      Delete