NOTD - P29

Tegnap a Westend-ben jártam. és a Flormar pult eddig is mindig megállásra csábított, de most először vettem is valamit. Eddig szerintem a bőség zavarában nem tudtam dönteni, ugyanis több száz színű és finisű körömlakk közül válogathatunk. Első látásra a duokróm kollekció lakkjai fogtak meg, de a mintákon sajnos már egyszínűek voltak. Viszont a mini lakkok között kiszúrtam ezt az első ránézésre feketének tűnő lakkot, ami igazából egy nagyon sötét zöldeskék, teli apró csillámokkal és rögtön meg kellett vennem. Az ára is nagyon baráti volt, 440 Ft.

Flormar Pretty - P29





Nektek hogy tetszik ez a szín? Van Flormar lakkotok, vagy más terméketek tőlük?


13 megjegyzés:

  1. Nagyon szépséges! :)
    Sajnos még nincs ilyen lakkom. MÉG nincs. :))

    ReplyDelete
  2. Úristen, ez valami gyönyörű :]
    Volt egy hasonló Aden lakkom, de ez még szebb :]

    ReplyDelete
  3. nekem nagyon tetszik! sajnos még nincs Flormar lakkom, hihetetlen színskálájuk van!

    ReplyDelete
  4. Gyönyörűséges! Én még nyáron vettem egy Flormar lakkot, egy menta színűt, az egyik kedvencem volt! :)

    ReplyDelete
  5. Hát ez nagyon szééép!
    Mindig megfogadom, hogy körbenézek náluk, de aztán olyan sok szín van, hogy azért megyek tovább, mert úgyse tudnék választani, így ha mind nem, egy se legyen az enyém:-)

    ReplyDelete
  6. Nincs sajna, de ez! Ez gyönyörű! Teljesen az a sötét smaragdzöld szín, amit én most nagyon keresek.

    ReplyDelete
  7. húh. gyönyörű színe van!!

    ReplyDelete
  8. nagyon szép színe van! a flormar-nál pedig a tipikus bőség zavara effekt szokott előfordulni nálam :)

    ReplyDelete