essence Wild Craft Highlighter

Nagyon vártam az essence Wild Craft trendkiadását, de a Müllerben már csak a hűlt helyét találtam, pedig nagyon fájt a fogam a szemhéjpúderekre és a highlighter-re. Aztán a Primőr bloggerinatalálkozón Réka jóvoltából kipróbálhattam ezt a csodás darabot, amikor elmeséltem neki a Mülleres szituációt. És hogy mennyire jó maga a termék? Kattints és kiderül!


Először a csomagolás és a púder mintája fogott meg - nagyon finom munka ez a redős felület, persze ez az első néhány használat után már el is tűnik, mindenesetre addig jó nézegetni. :)

Az árnyalat a 01-es Let's Get Wild nevet kapta, és 11 g púdert tartalmaz - ez rengeteg! A Catrice új highlighter-ével összehasonlítva (teszt hamarosan) ez inkább egy hideg, ezüstös fényű highlighter, míg a Catrice egy melegebb, arany tónusú darab.

01 Let's Get Wild



A púder nagyon finomra van őrölve, teljesen csillámmentes, csak egy finom ragyogást ad az arcnak. Én mindenkinek ajánlom, aki még le tud csapni rá!


Megvan nektek ez a darab vagy vettetek valamit a Wild Craft trendkiadásból?




8 megjegyzés:

  1. Sajnos én sem találkoztam élőben a kollekcióval, pedig nagyon jó kis termékekből áll, a színei igazán megfogtak. :)

    roseballerina.blogspot.hu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tetszik a blogod! Csak 16 vagy? Ilyenkor olyan öregnek érzem magam:D

      Delete
  2. Húú, nagyon tetszik! Egy ilyen csillámmentes highlighternek én is nagyon örülnék! :D

    ReplyDelete
  3. Tényleg nagyon szép! Lehet utánanézek!

    ReplyDelete
  4. Ne fájdítsd a szívem. :( Én is nagyon szerettem volna ezt a highlightert (meg az ecsetet is), de nincs a közelemben Müller és mire odajutottam már nem volt. :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sajnálom :( Hátha kifogod egy blog sale-n :)

      Delete