essence quattro - Sea My Eyes!


Ez az első négyes szemhéjpúderem az essence-től, eddig valahogy nem fogtak meg a színösszeállítások. Mint  írtam pár poszttal korábban, megtetszettek a kék sminkek, az ehhez való kísérletezéshez pedig tökéletesnek találtam ezt a quattro-t. 4 színt találunk benne, egy jeges középszürkét, egy sötétszürkét, egy sötétkéket és egy hűvös rózsaszínt.




Eddig csak egy sminket próbáltam vele, egy klasszikus füstöset, amihez mind a négy színt használtam. Nem lett tökéletes, így még gyakorlom kicsit mielőtt nektek is megmutatnám.


A festékek állagraa nagyon finomra őrölt, egyáltalán nem porzik egyik szín sem. Kellemesen csalódtam az essence festékeiben, mert a pigmentáltságuk is szuper. Tartósságról nem tudok nyilatkozni, mert én minden alá használok primer-t, és így egész nap kitartott.

Eddig csak egy sminket próbáltam vele, egy klasszikus füstöset, amihez mind a négy színt használtam. Nem lett tökéletes, így még gyakorlom kicsit mielőtt nektek is megmutatnám.

Nektek van essence quattro-tok? Szereitek őket?


7 megjegyzés:

  1. Én nem rég vettem 300 Ft-ért a kimenőkből egy zöldeset. Meg vagyok vele elégedve, de ez most megfogott. Nagyon szép!

    ReplyDelete
  2. Nagyon szép. Eddig valahogy nem foglalkoztattak az essence 4es szemhájpúderei... de ez most megfogott :)

    ReplyDelete
  3. Még nincs, de ez a legszebb, amit eddig láttam. :)

    ReplyDelete
  4. Nekem még nincsen essence szemhéjpúderem. Vajon alap nélkül mennyire tartósak és élénkek a színek?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sajnos nem tudom, de szerintem élénkek, mert egész krémes az állaguk. Viszont a tartósság sok mindentől függ - mennyit van rajtad, mennyire olajos a szemhéjad stb., de egy alapot mindenképpen javaslok alá. :))

      Delete
  5. Örülök, hogy nektek is ennyire tetszik!

    ReplyDelete