Colourpop Yes, Please! paletta


Remélem, nem bánjátok, hogy sorozatban ez a második Colourpop teszt a blogon, de úgy érzem, most kell írjak erről a palettáról: amikor néhány hete megjelent, kb. 20 perc alatt elkapkodták, most viszont újra kapható lesz: holnap (07.07.-én) helyi idő szerint este 7-kor. Remélem, hogy ez a bejegyzés segíteni fog abban, hogy eldöntsétek szükségetek van-e rá.


A paletta összesen 12 színt tartalmaz, ebből 8 matt és 4 metálfényű (2 közülök duochrome). A szemhéjpúderek egy picit kisebbek a márka mono-inál, de nekem még soha nem sikerült teljesen elhasználnom egy szemhéjpúdert, úgyhogy ezen nem aggódtam. A kisebb méret miatt szuper áron sikerült kihozniuk ezt a palettát, úgyhogy amikor megjelent nem sokat gondolkoztam a megvételén, már pakoltam is a kosárba.  A csomagolás semmi különös, nem vagyok oda ezért az élénksárga dobozért, de ezt úgyse sokáig nézegetjük. Maga a paletta egy kemény kartonban érkezik, ha alapozós vagy szemhéjpúderes ujjal nyúlunk hozzá, az rögtön meglátszik rajta.

A színek minősége a finish szerint változik: a matt színek eléggé porolnak, de nagyon szépen pigmentáltak, a metálfényűek pedig tényleg fantasztikusak, szinte krémesek. Picit jobban örültem volna, ha több metálfényű árnyalat kerül a palettába, mondjuk 6-6 vagy esetleg 8-4 arányban, de így sem panaszkodom. Általában a matt színeket használom satírozásra és a mélyítővonalba, a metálfényűeket pedig a mozgó szemhéjra, esetleg az alsó szempillatőbe. A narancsos, pirosas árnyalatok hajlamosak egy picit beteggé tenni az embert, úgyhogy nem árt mellé erős pirosítás, és egy élénk rúzs, de egyébként gyönyörűek. Egyáltalán nem bántam meg, hogy megrendeltem, amióta megérkezett szinte csak ezzel sminkelek reggelente. 

A színek a hivatalos leírással:
Full-Zip: matt elefántcsontszín
Big Cocktails: matt narancs
Champs: matt halvány barackszín
Bling: metálfényű rozsdaszín
Louie: metálfényű duochrome vörös arany fénnyel
Butter Cake: metálfényű  sárgás arany
Spoiled: matt téglavörös
Gno: matt sötét narancs
Mischief: matt meleg sárga
Note to Self: matt meleg karamell
Chauffeur: metálfényű duochrome élénk narancs arany fénnyel
French Kiss: matt sötét vörösesbarna

A paletta egyébként a $129-os Natasha Denona Sunset paletta szinte tökéletes dupe-ja, szerintem az eredetit nem érdemes megvenni, nincs akkora különbség a minőségükben. Igaz, még nem volt Natasha Denona palettám, de a Sephora-ban már kipróbáltam pár tesztert és nem voltam lenyűgözve: persze gyönyörűek voltak a szemhéjpúderek, de volt semmiféle különleges wow hatásuk, ami indokolná ezt a magas árat.

Színminták:


A palettát itt tudjátok megrendelni holnap este 7 órától, $16-ért. 

0 megjegyzés:

Post a Comment