Moving #1 - Lakberendezési újdonságok


A blogon talán még nem volt szó róla, de úgy néz ki, hogy áprilisban összeköltözünk a barátommal - emiatt egy ideje a lakberendezési dolgok talán jobban is érdekelnek, mint a sminktermékek (na jó, ez azért túlzás), a szabadidőm jó részét bútorok, képkeretek és vázák nézegetésével töltöm, és azt kell, hogy mondjam nagyon élvezem. :) A költözés miatt előfordulhat, hogy megnő a lakberendezéssel kapcsolatos bejegyzések száma, remélem nem bánjátok. A mai bejegyzésben néhány nemrég vásárolt dekor elemet szeretnénk nektek megmutatni.

Legutóbb a bonprix kínálatából rendeltem néhány dolgot, van olyan, amit máshol még nem láttam, illetve olyan termékeket is találtam, amik itt voltak a legolcsóbbak.


Egy hófehér bárányszőr szőnyeget (természetesen nem igazi) már nagyon régóta szerettem volna, de csak most jött el az ideje a beszerzésének: még nem tudom, hogy a sminkes/íróasztalom alá teszem-e majd vagy egy bekuckózós fotel elé, az is lehet, hogy szükség lesz még egy darabra belőle. :) A minősége abszolút rendben van, ár/érték arányban is megéri szerintem és plusz pont, hogy mosógépben tisztítható, ami egy hófehér szőnyegnél nem elhanyagolható szempont. Fotózások hátterének is szuper lesz egyébként, szóval igazi multifunkciós darab! Itt találjátok a webshopban: bonprix szőnyegek.


Egyre ritkábban veszek női magazinokat, de gyűjtöm a különböző főzőlapokat: a kedvenceim a Nők Lapja Konyha és a Desszert, ezeket szeretem egy helyen, a konyha közelében tárolni. E célból rendeltem ezt a NEWS feliratú magazintartót, szerintem dekorelemként is nagyon jól mutat, és szuperül lehet benne rendszerezni a magazinokat. Ezt a fajtát most nem látom a webshopban, de itt találtok hasonlót: bonprix dekorácó.


A hálószobában a fehér és szürke színek fognak dominálni, arany kiegészítőkkel, úgyhogy az ágyneműt is ehhez igazítottam. Nagyon tetszenek az ilyen geometriai mintás dolgok, egyszerűek, de mégis nagyon feldobják a szobát. A weboldalon szürke-fehérnek néz ki, élőben a fehér az inkább világosszürke, de így is tetszik. A minősége is nagyon szuper, nem vártam tőle túl sokat ezért az árért, de pozitívan csalódtam, szerintem jó pár évig bírni fogja. Itt találjátok a webshopban: bonprix ágynemű.

0 megjegyzés:

Post a Comment