Maybelline MASTERcamo korrektorpaletta, Fit Me! újdonságok


A mai bejegyzésben a Maybelline március-áprilisban megjelenő újdonságairól lesz szó - lesz köztük 1-2 olyan termék is, amihez hasonló eddig csak a high-end márkák kínálatában találhattunk, illetve végre mindenhol kapható lesz a Fit Me! korrektor, a hozzá tartozó alapozó zsíros bőrre való változatával együtt. Ha kíváncsiak vagytok rájuk, akkor olvassatok tovább! 






MASTERcamo Colour Correcting korrektorpaletta



Szerintem erre a termékre lesztek a legtöbben kíváncsiak, én is nagyon vártam már, mert használok hasonló palettát a NYX-től, amit imádok, viszont már fogyóban van, úgyhogy ideje utánpótlás után néznem. Előre lelövöm a poént, sajnos nem teljesen ér a NYX nyomába. Az elgondolás szuper lenne - 3 bőrszínű korrektor, amiből kikeverhetjük a saját bőrszínünkkel megegyező árnyalatot, 1 zöld a pirosság elfedésére, 1 barack a kékes karikákra és 1 krémes highlighter kiemelésre - viszont a korrektor állaga nekem egy picit túl zsíros, a nap végére hajlamos elmászkálni és valahogy híg is, nem fed eléggé. Ez főleg a bőrszínű árnyalatoknál probléma, a zöld és a barack esetén nem kell, hogy teljes fedést adjanak de egy pattanásra vagy hegre szerintem igen. Szóval sajnos a nagyobb bőrhibákat nem lehet velük elfedni. Viszont a highlighter nagyon szépen mutat, könnyű eldolgozni, belesimul a bőrbe és egy gyönyörű, csillámmentes barackfényt kölcsönöz neki, ez lett a kedvencem a palettából.

Színminták:



Fit Me! Matte + Poreless alapozó



Ugyan nem az én bőrtípusomra ajánlják ezt az alapozót, de amikor a legutóbbi Maybelline blogger day-en láttam Fazekas Ricsinél (a Maybelline sminkmersterénél) használat közben, annyira megtetszett, hogy muszáj volt kipróbálnom. Szerencsére a legvilágosabb árnyalatban kaptam meg tesztelésre, úgyhogy egy jó alapos hidratálás után már kentem is fel. Annak ellenére, hogy kombinált/olajos bőrre ajánlott, nem emeli ki jelentősen a száraz részeket és nem szárítja tovább a bőrt. A finishét én nem mondanám teljesem mattnak, inkább egy egészséges szatén fénye marad a bőrnek, persze ez attól is függ, hogy mennyire zsíros krémmel készítjük elő a bőrt. A fedése közepes, pattanásokra vagy hegekre kell mellé korrektor, de hétköznapra szerintem bőven elég. A pórusfinomító hatását egyébként nem érzékeltem, nem fedte el őket, de nem is emelte ki jobban mint más alapozó. A tubusos kiszerelésnek köszönhetően nagyon kedvező áron kerül itthon bevezetésre (2000 Ft.), ár-érték arányban szerintem nagyon megéri, pláne ha épp akciós vagy van rá kupon is!


Fit Me! korrektor


Áprilistól végre minden Maybelline állványon megtalálható lesz a Fit Me! korrektor, ha jól tudom, akkor 3 árnyalatban. Már próbáltam korábban ezt a korrektort a 10-es árnyalatban, de sajnos nem volt elég világos nekem: színválasztásnál figyeljetek oda, mert a 15-ös világosabb, mint a 10-es. Na, de térjünk rá magára a termékre, elég sűrű, krémes állagú korrektorról van szó, amit nagyon könnyű eldolgozni és erős közepes fedése van - a legtöbb karikával simán elbánik. Mint minden korrektort, ezt is érdemes fixálni púderrel, így egész nap szép tartós marad, de ennek ellenére egyáltalán nem szárítja a bőrt - nálam ez nagyon fontos szempont, szerintem 10 évet tud öregíteni a száraz szemkörnyék. Nagy kedvenc lett nálam ez a korrektor, csak azt sajnálom, hogy nincs egy még világosabb árnyalat belőle - a színmintákon látjátok, hogy a 110-es alapozó világosabb nála, így világosítani nem igazán lehet vele a szem alatti területet (az én bőrszínemmel persze).

Színminták:




2 megjegyzés:

  1. Nagyon örülök, hogy mindenhol lesz kapható a termékcsalád, pont most fogytam ki a korrektorból, és ritkán járok Budapesten...
    Biztos egyébként, hogy ez a 15-ös árnyalat? Olyan sötétnek tűnik.. vagy az alapozó ennyire világos? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Biztos, megnéztem:) az alapozó világos ennyire!

      Delete