8 óra egy beauty webáruház mindennapjaiban

Most újra folyamatban vannak az egyetemi tanulmányaim, de nemrég még én is a dolgozók körét szaporítottam: egy szépségápolási webáruháznál dolgoztam, mint online marketing gyakornok. Nagyon szerettem ott dolgozni, az iroda a belváros kellős közepén volt, szuper volt a társaság és egész nap szépségápolási termékekkel kellett foglalkozni, úgyhogy a munkát is nagyon élveztem! De hogy kapcsolódik a bloghoz ez a bejegyzés? Gondoltam egy személyesebb poszt keretében leírom, hogy hogy is nézett ki egy munkanapom, a képek ugyan nem lesznek frissek, ennek ellenére elég sok lesz belőlük. :) Ha kíváncsiak vagytok rá, olvassatok tovább!


Indulás!
Úton...

Kilátás az irodából. Nem rossz! :)
Szóval vegyünk egy átlagos napot: a munkaidő reggel 9-5-ig tartott, így reggel nem nagyon volt időm reggelit készíteni, általában egy pékségben vagy szendvicses helyen vettem valamit, ami délig kitartott. 


Welcome gift (Lancaster bronzosító)
A reggel mindig az e-mail-ek, Facebook oldal illetve az új rendelések lecsekkolásával, megválaszolásával kezdődött. Biztos rendeltetek már webshop-okból, nektek ez csak annyiból áll, hogy kiválasztjátok, kifizetitek a terméket és várjátok, hogy csöngessen a futár. Amíg ti várakoztok, a cégeknél komoly munka folyik: leadjuk a megrendelést a márka beszállítója felé, ők vagy kihozzák nekünk az irodába vagy érte kell mennünk: legtöbbször ez utóbbi történik, ilyenkor lehet eljutni fantasztikus helyekre. Képzeljetek el hatalmas nagykereskedéseket régi gyárépületekbe eldugva, telis-tele smink- és arcápolási termékekkel. Termékbeszerzés közben jártam kihalt, kicsit félelmetes helyeken is, de budaörsi villákban és belvárosi szalonokban is vannak a cégeknek raktárai. A legtöbb cég egyébként szívesen ad termékmintákat, hogy a rendelések mellé adjuk a vevőknek.

Most hol vagyok? A GPS sokszor jól jött.:)
Az egyik kedvenc helyem...

Hoppá :)
Miután minden terméket beszereztünk, ebédszünetet tartottunk. Ilyenkor vagy egy közeli étterembe szaladtunk le (pl. Bodza-Bistro http://www.bodzabistro.hu/ a Bajcsy-n, csak ajánlani tudom!) vagy ha nem volt kedvünk lemenni, akkor csak rendeltünk valamit (pl. a Foodpandától http://www.foodpanda.hu/,) ahol sokféle konyha ízeiből tudtunk választani.


Ebéd után következett a rendelések csomagolása: matt fekete papírdobozok a webáruház logójával, stílusosan fekete töltőanyaggal, és pink vagy ezüst masnival átkötve, amit igazi luxus érzetét keltette. Egyébként gondoltátok volna, hogy a vásárlók fele férfi volt? 


Összeállított rendelések, várják a futárt.
Amikor kész volt a csomag, meg kellett írni a számlákat, és futárt kellett rendelni vagy eljuttatni a PickPack pontba. Egy megrendelés akár 2-3 napig is összeállítás alatt volt, a rendelés tárgyától függően, és a 4 napos határidőt be kellett tartani, úgyhogy nem volt mindig egyszerű dolgunk, de a visszajelzések mindig pozitívak voltak.
Nyereményjátékot is csináltunk.
A rendelések mellett folyamatosan töltöttük az új termékeket a webáruházba, illetve a honlapot és a Facebook oldalt is naprakészen kellett tartani. Összességben én nagyon szerettem itt dolgozni, és csak remélni tudom, hogy a jövőben is hasonló profilú cégnél találok munkát. :)

Részlet a szakdolgozatomból: a piros rúzst ide is sikerült becsempészni. :)
Egy kis szünet az irodában.

Remélem tetszett nektek ez a kicsit személyesebb bejegyzés, én nagyon élveztem megírni és kicsit nosztalgiázni, írjátok meg, hogy ha még szeretnétek hasonlót olvasni! :)


8 megjegyzés:

  1. szuper kis poszt volt, nekem nagyon tetszett! :) erről írod a szakdolgozatodat is?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Örülök, hogy tetszett! Igen, erről írtam! 1 éve diplomáztam egyébként, ez még akkor volt!

      Delete
  2. Szia! Megkérdezhetem, melyik online áruháznál dolgoztál? Nem nagyon láttam még ilyen szép, igényes csomagolást..szívesen lecsekkolnám az oldalatokat:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
  3. Nagyon érdekes volt a poszt, tetszett! :) Azt hittem egyébként, hogy minden webáruház saját raktárral dolgozik, így nem kell a termékekért szaladgálni, de ezt a megoldást is megértem :) A doboz és a csomagolás nekem nagyon tetszik, meg az is, hogy névre szóló kártyát kapnak a vásárlók, az emberek szeretik az ilyesmit szerintem :)

    ReplyDelete
  4. Irigyellek nagyon, ezért a jó munkahelyért :)

    ReplyDelete