Mini Forever 21 haul

Ígértem, hogy megmutatom a zsákmány ruhás felét is, de az az igazság, hogy így vállfán lógva nem mutatnak olyan jól a darabok, úgyhogy inkább hagytam. Viszont abban a bejegyzésbe szerettem volna ezt a 2 fülbevalót és tükröt is megmutatni, amiket a Forever 21-ban vettem. Imádom a tükör mintáját és a feliratot, teljesen én vagyok. :) Emellett még nagyon praktikus is, mert elég nagy és kinyitva egy sima és egy nagyítós rész is van benne. A 2 fülbevaló pedig szerintem önmagáért beszél, a jobb oldali színe nem teljesen jön át a képeken, a valóságban nem ennyire fekete, inkább a bordós-lila dominál benne - ez egyébként klipszes megoldású, tehát annak is jó, akinek nincs kilyukasztva a füle. A bejegyzés alján belinkelem őket a Forever 21 webshop-jából.





Linkek:




3 megjegyzés:

  1. A tükör a kedvencem, a fülbevalók pedig jól kihasználhatók a karácsonyi időszakban. Jó kis zsákmány :-)

    ReplyDelete
  2. Az ékköves füli a kedvenc :)
    Pusza: Reni

    ReplyDelete
  3. Imádom ezt az üzletet remélem most már nálunk is nyitnak egyet! :D

    ReplyDelete